Gå til innhold

Kan du hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hvis ikke din overvekt skyldes sykdom eller arvelige faktorer, så er det mye du kan gjøre selv, men det er ingen som "gjør det for deg". Da jeg var på din alder slanket jeg meg 15-20 kg i løpet av et år med bare å kutte ut godterier, is og brus, samt smør på maten. Hvis du i tillegg beveger deg litt mer enn ellers, så gjøres jobben nesten av seg selv. Men du må ta deg god tid, hurtigkurer har en tendens til ikke å vare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105911-kan-du-hjelpe-meg/#findComment-616961
Del på andre sider

Gjest En med erfaring

Hvis ikke din overvekt skyldes sykdom eller arvelige faktorer, så er det mye du kan gjøre selv, men det er ingen som "gjør det for deg". Da jeg var på din alder slanket jeg meg 15-20 kg i løpet av et år med bare å kutte ut godterier, is og brus, samt smør på maten. Hvis du i tillegg beveger deg litt mer enn ellers, så gjøres jobben nesten av seg selv. Men du må ta deg god tid, hurtigkurer har en tendens til ikke å vare.

Spis ofte og lite (5 ganger pr/døgn med 3 timers mellomrom) Hold deg unna fete og sukkerholdige matvarer og alkohol, men spis grønnsaker gjerne salat flere ganger om dagen i kombinasjon med brød, kjøtt, fisk,litt potet,ris el.pasta. Drikk litt melk pr. dag og masse vann helst 2-3 liter. Hvis du vil kan du også prøve med eplecider eddik kapsler i tillegg til maten, disse øker forbrenningen. Til slutt må du røre på deg. Gå ca. i/2 time pr.dag det gjør underverker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105911-kan-du-hjelpe-meg/#findComment-627386
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...