Gå til innhold

Forslag til foreløpig løsning: Ignorer barnestreker!

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Vi vil forsøke å foreta noen tekniske endringer som vanskeliggjør "nickstjelingen". Sannsynligvis kan dette skje i morgen - men det er noe avhengig av om vi rekker det.

Inntil videre foreslår jeg at man i fellesskap ignorerer de som leker seg.

Ha en fortsatt fin dag!

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

11

• flisa

5

• SierDuDet

5

• nick

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

tja.. det kan kanskje løses på denne måten:

Du kan velge, med "avkryssings-boks", om du vil undertegne med nicket ditt eller "ikke undertegnet".

Nei - for da vil det stå LAAAANGE tråder med "Ikke undertegnet" inne på syke-forumene - og da er det vanskelig å skille hvem man snakker med.

Kom på noe glupere gammer'n! :)

Gjest anonymia

Nei, da kan man ikke være anonym.

Vet du hvem jeg er?

*løper og gjemmer seg*

Man er i utgangspunktet anonym her, men det spørs hvor mange opplysninger en gir om seg selv.

Jeg har avslørt ganske mye, men ikke hvor jeg er fra.

Er man spesielt interessert og kjenner seg igjen i det jeg skriver kan man sikkert si hvem jeg er, men da syns jeg i såfall synd på vedkommende som gidder å lete opp hva jeg skriver for å finne ut info om meg.

Hadde vedkommende spurt meg rett ut så kunne jeg sagt det meste av det jeg har skrevet her. Spesielt hvis vedkommende avslørte lignende ting om seg selv.

(Resiprositetsnormen, - du føler du må avsløre noe tilbake, når noen har avslørt seg for deg)

Nei - for da vil det stå LAAAANGE tråder med "Ikke undertegnet" inne på syke-forumene - og da er det vanskelig å skille hvem man snakker med.

Kom på noe glupere gammer'n! :)

hmm.. du er inne på no'...

jeg hakke tid til å tenke ut andre gluere løsninger.. står midt i pakking og fløtting.

Annonse

Gjest Jolly Roger

"Sannsynligvis kan dette skje i morgen - men det er noe avhengig av om vi rekker det."

Det er det sikkert!

;-)

For å være litt konstruktiv: Ta bort muligheten for flere blanke etterhverandre i nick-feltet.

Eller match på _hele_ nick-feltet når dere sjekker om navnet er opptatt.

For å være litt konstruktiv: Ta bort muligheten for flere blanke etterhverandre i nick-feltet.

Eller match på _hele_ nick-feltet når dere sjekker om navnet er opptatt.

F.eks er mitt nick som jeg vil bruke og som jeg undertegner med her reservert av en annen bruker, men det brukes ikke lenger av en annen.Slik er det med mange nick, mange er reservert en gang i tiden, men brukes ikke lenger av noen brukere.Skal forslaget ditt gjennomføres så bør det være en slags foreldelsesfrist på nick som ikke er i bruk på lang tid, akkurat samme opplegget som f.eks. yahoo-mail praktiserer.Dette forde det overflod av nick som aldri brukes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...