Gå til innhold

Eggstokker som er ulike?


Gjest Stine18

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen for første gang i dag. Alt var ok sa han, men jeg lurer på... Han sa at venstre eggstokk lå høyere oppe enn høyre. Dette er normalt, dem er litt "mobile", sa han.

Men er det normalt?!?! Aldri hørt om det før jeg! Jeg har en konstant frykt for at noe skal være galt, slik at jeg ikke kan bli mamma og noen år.

Takk, dersom noen svarer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos gynekologen for første gang i dag. Alt var ok sa han, men jeg lurer på... Han sa at venstre eggstokk lå høyere oppe enn høyre. Dette er normalt, dem er litt "mobile", sa han.

Men er det normalt?!?! Aldri hørt om det før jeg! Jeg har en konstant frykt for at noe skal være galt, slik at jeg ikke kan bli mamma og noen år.

Takk, dersom noen svarer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det betyr absolutt ingenting! Eggstokkene ligger der de skal ligge (hvis man ikke har hatt operasjoner i underlivet). Hvis man har my avføring i tarmen på venstre side eller full urinblære kan de kanskje dyttes litt oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det betyr absolutt ingenting! Eggstokkene ligger der de skal ligge (hvis man ikke har hatt operasjoner i underlivet). Hvis man har my avføring i tarmen på venstre side eller full urinblære kan de kanskje dyttes litt oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...