Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okay, du får bare maile meg da :) Tror jeg straks legger meg, skal til legen imorgen for SM, trodde jeg hadde time klokken 13, men nei, den var klokken 10. Altfor tidlig for meg :) Håper alt er bra ..

Det er helt håpløst. Fremdeles sirup, jeg må vente flere minutter på å se et innlegg men hvis du leser det nå prøv å skrive til meg så ser vi hva som skjer her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106177-kamilla/#findComment-619120
Del på andre sider

Ok, leste det nå da... Klokken 1..

Det går fremdeles ikke an å laste ned her og maskinen har en fart på 64 kb. Så det blir litt tregt å vente her. Kan ikke du sende en mail til hotmailen min og så kan jeg skrive tilbake. Jeg husker ikke adressen din, den er kjempekomplisert.

Her er det helt dødt. Alle er så stille og det er vanskelig å bli kjent med noen. En hyggelig dame men hun skal hjem i morgen. Og ikke et kjent menneske. Men det kommer nok nye snart. Jeg har prøvd å snakke med noen og får respons men det kommer seg kanskje etter noen dager. Jeg er allerede på kant med en av de ansatte. Fikk den jeg hadde i fjor og som jeg ikke kommer overens med. Jeg bytter henne ut i morgen. Dessuten kommer jeg til å få lungebetennelse av å stå ute å røyke :o). Men har likevel rukket å røyke en 20pakning. Kjedelig å sitte på dol uten å røyke. Det hører jo med he he

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106177-kamilla/#findComment-619141
Del på andre sider

Det går fremdeles ikke an å laste ned her og maskinen har en fart på 64 kb. Så det blir litt tregt å vente her. Kan ikke du sende en mail til hotmailen min og så kan jeg skrive tilbake. Jeg husker ikke adressen din, den er kjempekomplisert.

Her er det helt dødt. Alle er så stille og det er vanskelig å bli kjent med noen. En hyggelig dame men hun skal hjem i morgen. Og ikke et kjent menneske. Men det kommer nok nye snart. Jeg har prøvd å snakke med noen og får respons men det kommer seg kanskje etter noen dager. Jeg er allerede på kant med en av de ansatte. Fikk den jeg hadde i fjor og som jeg ikke kommer overens med. Jeg bytter henne ut i morgen. Dessuten kommer jeg til å få lungebetennelse av å stå ute å røyke :o). Men har likevel rukket å røyke en 20pakning. Kjedelig å sitte på dol uten å røyke. Det hører jo med he he

Mail sent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106177-kamilla/#findComment-619143
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...