Gå til innhold

FU:Hva skal du ha til frokost idag?

Anbefalte innlegg

Gjest millier
Skrevet

Jeg går rundt meg selv og vet ikke hva jeg skal ha.

Inspirasjon?

Skrevet

Hva jeg skal ha til frokost, og så skrev du innlegget kl. 11.39 :)

Jeg skal ha grøt til middag :)

mvh

Skrevet

Den evige interessante brødmaten, og tropisk frukt juice. Blir sikkert godt!

Skrevet

Jeg holder på å varme frosne rundstykker. Te ved siden av.

Elles er jo egg og bacon godt !! Jeg spiste opp baconet mitt som nattmat så da kan jeg ikke ha det som frokost :-(

Skrevet

Eg har spist to gulrøtter og drukke ein kopp kaffe. Lurar på om eg skal skeie ut med ein kopp kaffe til!? :-O

Gjest kjedelig frokost?
Skrevet

Jeg spiste to ferske skiver grovbrød med brunost på. Drakk en stor krus med kakao(toro rett i koppen kakao). Til "dessert" åt jeg en appelsin og en liten boks melon jogurt.

Enkelt men godt

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg spiser ikke frokost. untatt når jeg er på hotell. Har aldri gjort det.

Skrevet

3 brødskiver med hjemmelaget solbærripsgele.

Skrevet

jeg spiste nettopp frokost - rugbrød med salami på :)

Skrevet

Nystekt brød, bløtkokt egg og diverse pålegg (ost, italiensk salat, spekeskinke, postei +++)

laguna1365380434
Skrevet

Banan, og halvt rundstykke med ost..

Sikkert super inspirerende..

Skrevet

Kanskje litt seint da...vanligvis spiser vi frokost litt tidligere, men sambo har vært ute i hele natt og lett etter et forsvunnent menneske, så når han våkner skal jeg steke scones (har laget røre/deig nå). Litt forskjellig pålegg, kokt egg, gul ost, jordbærsyltetøy, spekeskinke.

Melk med Oboy til sambo, jus eller farris til meg.

OG ikke minst nybrygget, nymalt kaffe, "Java Mocca" fra kaffebrenneriet - på pressekanne.

Skrevet

Kanskje litt seint da...vanligvis spiser vi frokost litt tidligere, men sambo har vært ute i hele natt og lett etter et forsvunnent menneske, så når han våkner skal jeg steke scones (har laget røre/deig nå). Litt forskjellig pålegg, kokt egg, gul ost, jordbærsyltetøy, spekeskinke.

Melk med Oboy til sambo, jus eller farris til meg.

OG ikke minst nybrygget, nymalt kaffe, "Java Mocca" fra kaffebrenneriet - på pressekanne.

*nam nam*

Nystekte scones er jo bare kjempegodt !!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Her har jeg spist en halv kg roastbiff og et par brødskiver. Egentlig var det lunsj men jeg har sovet lenge og slappet av.

Skrevet

*nam nam*

Nystekte scones er jo bare kjempegodt !!!!!!!!!!!!!!!

mmm...*håper'n våkner snart* ;-)

Skrevet

Ingen froksot idag, har akkurat stått opp var ute igår, og da er det best med masse vann og kaffe etterpå!

Skrevet

Frokost? Fremmedord... Var stappmett da jeg våknet, så det ble ikke annet enn ei eple før jobb klokka fem, og ei halv smørbrødskive med masse godt pålegg utpå kvelden en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...