Gjest Antabus Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvor lenge kan "billigvin" oppbevares før den blir dårlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilt Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Den er allerede dårlig før den blir oppbevart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Den er allerede dårlig før den blir oppbevart. Du svarte før meg...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvit Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hvorfor ikke drikke den med en gang så slepper du å tenkte på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antabus Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hvorfor ikke drikke den med en gang så slepper du å tenkte på det. Æ'kke så glad i vin, men tenkte kanskje å gi bort noe jeg har liggende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Som regel inntil 6 mnd. Noen holder lengre, men det ville jeg ikke tatt sjansen på. "................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Billigvin er ikke beregnt på å lagres så den bør drikkes innen ett halvt år. Er den åpnet holder den seg bare i ett par dager. Kartongvin er akkurat lik. Selv om den har holdbarhetsdato synes jeg ikke at den holder seg mer en en måneds tid når den er åpnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antabus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Som regel inntil 6 mnd. Noen holder lengre, men det ville jeg ikke tatt sjansen på. "................." Ok, takk for svar. Det er ikke noe jeg tør gi bort, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antabus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Billigvin er ikke beregnt på å lagres så den bør drikkes innen ett halvt år. Er den åpnet holder den seg bare i ett par dager. Kartongvin er akkurat lik. Selv om den har holdbarhetsdato synes jeg ikke at den holder seg mer en en måneds tid når den er åpnet. Ok. (Med billigvin, tenker jeg på typiske 100.- flasker du får kjøpt på polet.) Jeg får satse på å pine meg gjennom de med en gang neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.