Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Zhwan som var vinneren! Egil ute! Torpet vinner Martin! Du har valgt selv og lese dette! jeg tar ikke ordre fra noen her inne! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva skjedde med at du sa at du ikke skulle spoile? Hva fikk deg til å endre mening? Jaja, overskriften inneholder vel (forhåpentligvis) nok info til at folk skjønner at det inneholder spoilere. Anonymkode: a57f2...7a6 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skjedde med at du sa at du ikke skulle spoile? Hva fikk deg til å endre mening? Jaja, overskriften inneholder vel (forhåpentligvis) nok info til at folk skjønner at det inneholder spoilere. Anonymkode: a57f2...7a6 Si det🤷🏼♀️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Si det🤷🏼♀️ Måten du skriver på gir meg litt det inntrykket at du har opprettet tråden mest bare for å spoile og ikke for å faktisk diskutere noe? Anonymkode: a57f2...7a6 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måten du skriver på gir meg litt det inntrykket at du har opprettet tråden mest bare for å spoile og ikke for å faktisk diskutere noe? Anonymkode: a57f2...7a6 Hun tror nok hun er rasende festlig og morsom. Så feil kan man ta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.