Gå til innhold

Kokkekvinnen med kyllingen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (10 minutter siden):

Jeg har raporert deg!  pga du har laget en lik tråd som meg! (Politiet i Oslo) vi trenger ikke flere tråder! 

Det er helt greit. Trådene kan jo feks slås sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
emilie321 skrev (21 minutter siden):

Det er jo for at hun ikke skulle ødelegge bevis. Hva skulle de gjort?

Det kan hun helt og holdent skylde seg selv. 

Jeg vet ikke. Det er jo ganske dramatisk. Leste nå at i slutten av meldingen hun skrev, så skrev hun at hun bare tullet. 

Politiet kan ikke si noe om kyllingen faktisk var gått ut på dato.

Men det er jo i så fall en påminner til folk om at det ikke er alt man kan tulle med

Skrevet (endret)
Fru2020 skrev (6 minutter siden):

Det er helt greit. Trådene kan jo feks slås sammen.

Opp til administrator. 

Endret av Musikk
Skrevet
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke. Det er jo ganske dramatisk. Leste nå at i slutten av meldingen hun skrev, så skrev hun at hun bare tullet. 

Politiet kan ikke si noe om kyllingen faktisk var gått ut på dato.

Men det er jo i så fall en påminner til folk om at det ikke er alt man kan tulle med

Nå har politifolk et særskilt vern, så dumt å tulle med sånt. 

Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Nå har politifolk et særskilt vern, så dumt å tulle med sånt. 

Ja, og det er jo helt riktig at de har det. Blir interessant å se hvilken straff det eventuelt blir.

Skrevet
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Ja, og det er jo helt riktig at de har det. Blir interessant å se hvilken straff det eventuelt blir.

Ja, det blir interessant å se. Hun har allerede fått en konsekvens, nå er hun uten jobb. 

Skrevet

Jeg likte foresten posten den var litt morsom😁Kokkekvinnen med kyllingen🤣

Skrevet
Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Jeg synes en smule synd på henne hvis det faktisk bare var en spøk og at kyllingen var helt ok🙈 Men man må jo tenke litt

Enig, hun må ikke spøk med slikt noe🥺 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...