Fru2020 Skrevet 52 minutter siden Forfatter Skrevet 52 minutter siden Musikk skrev (10 minutter siden): Jeg har raporert deg! pga du har laget en lik tråd som meg! (Politiet i Oslo) vi trenger ikke flere tråder! Det er helt greit. Trådene kan jo feks slås sammen. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden emilie321 skrev (21 minutter siden): Det er jo for at hun ikke skulle ødelegge bevis. Hva skulle de gjort? Det kan hun helt og holdent skylde seg selv. Jeg vet ikke. Det er jo ganske dramatisk. Leste nå at i slutten av meldingen hun skrev, så skrev hun at hun bare tullet. Politiet kan ikke si noe om kyllingen faktisk var gått ut på dato. Men det er jo i så fall en påminner til folk om at det ikke er alt man kan tulle med 0 Siter
Musikk Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden (endret) Fru2020 skrev (6 minutter siden): Det er helt greit. Trådene kan jo feks slås sammen. Opp til administrator. Endret 45 minutter siden av Musikk 0 Siter
emilie321 Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Fru2020 skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke. Det er jo ganske dramatisk. Leste nå at i slutten av meldingen hun skrev, så skrev hun at hun bare tullet. Politiet kan ikke si noe om kyllingen faktisk var gått ut på dato. Men det er jo i så fall en påminner til folk om at det ikke er alt man kan tulle med Nå har politifolk et særskilt vern, så dumt å tulle med sånt. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 44 minutter siden Forfatter Skrevet 44 minutter siden emilie321 skrev (Akkurat nå): Nå har politifolk et særskilt vern, så dumt å tulle med sånt. Ja, og det er jo helt riktig at de har det. Blir interessant å se hvilken straff det eventuelt blir. 0 Siter
emilie321 Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Fru2020 skrev (Akkurat nå): Ja, og det er jo helt riktig at de har det. Blir interessant å se hvilken straff det eventuelt blir. Ja, det blir interessant å se. Hun har allerede fått en konsekvens, nå er hun uten jobb. 0 Siter
Everybody Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden https://www.vg.no/nyheter/i/e7gpol/siktet-for-aa-ha-servert-gammel-kylling-derfor-ble-hotellansatt-paagrepet Nå sier hun at det er en spøk. "It's a joke" står det at hun sier nå. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 27 minutter siden Forfatter Skrevet 27 minutter siden Everybody skrev (8 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/e7gpol/siktet-for-aa-ha-servert-gammel-kylling-derfor-ble-hotellansatt-paagrepet Nå sier hun at det er en spøk. "It's a joke" står det at hun sier nå. Jeg synes en smule synd på henne hvis det faktisk bare var en spøk og at kyllingen var helt ok🙈 Men man må jo tenke litt 0 Siter
Musikk Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Jeg likte foresten posten den var litt morsom😁Kokkekvinnen med kyllingen🤣 0 Siter
Musikk Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Fru2020 skrev (3 minutter siden): Jeg synes en smule synd på henne hvis det faktisk bare var en spøk og at kyllingen var helt ok🙈 Men man må jo tenke litt Enig, hun må ikke spøk med slikt noe🥺 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.