Everybody Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du hørt om dette/tilsvarende før? Anonymkode: 7320f...0fb Altså, jeg mener slike saker der politiet bruker unødvendig makt eller straff for å gjøre noe lite mot politiet. Slik man hører om i Russland og Nord-Korea hvor man får strenge reaksjoner på små forbrytelser eller tabber. Denne saken kan minne om det synes jeg. Endret 42 minutter siden av Everybody 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Everybody skrev (4 minutter siden): Altså, jeg mener slike saker der politiet bruker unødvendig makt eller straff for å gjøre noe lite mot politiet. Slik man hører om i Russland og Nord-Korea hvor man får strenge reaksjoner på små forbrytelser eller tabber. Denne saken kan minne om det synes jeg. Da forstår jeg deg. Beklager at jeg først misforsto. Anonymkode: 7320f...0fb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.