Fru2020 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Vi diskuterer litt her i hjemmet. Hva er greia med kokkekvinnen som vitende serverte politiet Kylling utgått på dato i forbindelse med Kong Haralds begravelse. Altså, klart er ikke kvinnen ikke helt god som vitende gjør dette og attpåtil skryter av det på melding Men er det en overreaksjon at hun blir kastet på glattcelle? Hadde hun blitt kastet I fengsel hvis det hadde vært andre enn politiet hun serverte? Eller er det egentlig poenget at det blir mer alvorlig nettopp fordi det var politiet på jobb hun serverte. Vi har bare stilt spørmålene og ikke kommet frem til noen mening. Hva tenker dere? 0 Siter
Vhanja Skrevet 16. september Skrevet 16. september Nå ble jeg nesten litt satt ut, dette har jeg ikke hørt noe om. Og jeg følger flere nettaviser (inkludert NRK.no) hver eneste dag. Har du en lenke til dette? 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Det er vel nettopp det at det var politiet hun serverte. Hun satt politiet i fare og fare for at de ikke fikk gjort jobben sin. Hun ble satt på glattcelle slik at hun ikke kunne ødelegge bevis. Noe jeg tror er vanlig. Det var ikke snakk om noen politifolk, men svært mange. Synes det er helt forferdelig at en ikke skal kunne være trygg for at maten som serveres ikke er bra, dvs at en kan bli syk av å spise den. Hun var kokk, så hun visste godt hva som kunne ha skjedd. Nå gikk det heldigvis bra. 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september (endret) Vhanja skrev (2 minutter siden): Nå ble jeg nesten litt satt ut, dette har jeg ikke hørt noe om. Og jeg følger flere nettaviser (inkludert NRK.no) hver eneste dag. Har du en lenke til dette? Det er litt rart, for det har da vært i nyhetsbilde. Det står forøvrig om det på nrk.no Endret 16. september av emilie321 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september Vhanja skrev (3 minutter siden): Nå ble jeg nesten litt satt ut, dette har jeg ikke hørt noe om. Og jeg følger flere nettaviser (inkludert NRK.no) hver eneste dag. Har du en lenke til dette? Jeg fant ingen lenke. Det har stått ganske mye om saken egentlig I flere aviser og tv stasjoner. Det kom flere saker på det i går fordi politiet da offentliggjorde meldingen hun hadde sendt som beviste at hun gjorde det med vilje. Hun skrev at ingen kom til å dø, men at de kunne bli alvorlig syke 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Fru2020 skrev (Akkurat nå): Jeg fant ingen lenke. Det har stått ganske mye om saken egentlig I flere aviser og tv stasjoner. Det kom flere saker på det i går fordi politiet da offentliggjorde meldingen hun hadde sendt som beviste at hun gjorde det med vilje. Hun skrev at ingen kom til å dø, men at de kunne bli alvorlig syke Det sto også et sted at hun hadde fått sparken etter hendelsen. Noe jeg skjønner godt, en kan ikke ha sånne folk i en slik jobb. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september emilie321 skrev (4 minutter siden): Det er vel nettopp det at det var politiet hun serverte. Hun satt politiet i fare og fare for at de ikke fikk gjort jobben sin. Hun ble satt på glattcelle slik at hun ikke kunne ødelegge bevis. Noe jeg tror er vanlig. Det var ikke snakk om noen politifolk, men svært mange. Synes det er helt forferdelig at en ikke skal kunne være trygg for at maten som serveres ikke er bra, dvs at en kan bli syk av å spise den. Hun var kokk, så hun visste godt hva som kunne ha skjedd. Nå gikk det heldigvis bra. Jeg syntes det hørtes så voldsomt ut med glattcelle. Regner med at hun ble temmelig sjokkert. Hun syntes det var urettferdig at hun nå ikke kunne få seg jobb innen yrket I området lenger 0 Siter
Vhanja Skrevet 16. september Skrevet 16. september Oi, da må det ha gått meg hus forbi. For en rar ting å gjøre. Jeg synes jo det fortjener straff, da, hvis man bevisst nærmest ønsker å mulig forgifte et helt selskap med mennesker - uavhengig av hvem disse menneskene er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september Skrevet 16. september Vhanja skrev (7 minutter siden): Nå ble jeg nesten litt satt ut, dette har jeg ikke hørt noe om. Og jeg følger flere nettaviser (inkludert NRK.no) hver eneste dag. Har du en lenke til dette? https://www.vg.no/nyheter/i/16JJBK/siktet-for-aa-ha-servert-gammel-kylling-kvinne-i-30-aarene-sparket-fra-oslo-hotell Anonymkode: 0c7f3...7a7 1 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Fru2020 skrev (5 minutter siden): Jeg syntes det hørtes så voldsomt ut med glattcelle. Regner med at hun ble temmelig sjokkert. Hun syntes det var urettferdig at hun nå ikke kunne få seg jobb innen yrket I området lenger Det er jo for at hun ikke skulle ødelegge bevis. Hva skulle de gjort? Det kan hun helt og holdent skylde seg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september Skrevet 16. september Men hvorfor hadde hotellet gammel høne på lager? Anonymkode: 0c7f3...7a7 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september emilie321 skrev (21 minutter siden): Det er jo for at hun ikke skulle ødelegge bevis. Hva skulle de gjort? Det kan hun helt og holdent skylde seg selv. Jeg vet ikke. Det er jo ganske dramatisk. Leste nå at i slutten av meldingen hun skrev, så skrev hun at hun bare tullet. Politiet kan ikke si noe om kyllingen faktisk var gått ut på dato. Men det er jo i så fall en påminner til folk om at det ikke er alt man kan tulle med 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Fru2020 skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke. Det er jo ganske dramatisk. Leste nå at i slutten av meldingen hun skrev, så skrev hun at hun bare tullet. Politiet kan ikke si noe om kyllingen faktisk var gått ut på dato. Men det er jo i så fall en påminner til folk om at det ikke er alt man kan tulle med Nå har politifolk et særskilt vern, så dumt å tulle med sånt. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september emilie321 skrev (Akkurat nå): Nå har politifolk et særskilt vern, så dumt å tulle med sånt. Ja, og det er jo helt riktig at de har det. Blir interessant å se hvilken straff det eventuelt blir. 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Fru2020 skrev (Akkurat nå): Ja, og det er jo helt riktig at de har det. Blir interessant å se hvilken straff det eventuelt blir. Ja, det blir interessant å se. Hun har allerede fått en konsekvens, nå er hun uten jobb. 0 Siter
Everybody Skrevet 16. september Skrevet 16. september https://www.vg.no/nyheter/i/e7gpol/siktet-for-aa-ha-servert-gammel-kylling-derfor-ble-hotellansatt-paagrepet Nå sier hun at det er en spøk. "It's a joke" står det at hun sier nå. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september Everybody skrev (8 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/e7gpol/siktet-for-aa-ha-servert-gammel-kylling-derfor-ble-hotellansatt-paagrepet Nå sier hun at det er en spøk. "It's a joke" står det at hun sier nå. Jeg synes en smule synd på henne hvis det faktisk bare var en spøk og at kyllingen var helt ok🙈 Men man må jo tenke litt 0 Siter
Gjest Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september Jeg likte foresten posten den var litt morsom😁Kokkekvinnen med kyllingen🤣 0 Siter
Gjest Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september Fru2020 skrev (3 minutter siden): Jeg synes en smule synd på henne hvis det faktisk bare var en spøk og at kyllingen var helt ok🙈 Men man må jo tenke litt Enig, hun må ikke spøk med slikt noe🥺 0 Siter
LGLG Skrevet 16. september Skrevet 16. september Ganske så spesiell sak. Mulig hun "bare" tullet, men spøken var i tilfelle godt skjult siden venninnen hennes tok henne på alvor. Og om det ikke var en spøk er det rimelig alvorlig å forsøke å sette store deler av politistyrken ut av spill når byen er full av statsledere, kongelige og andre gjester som kan være mål for alvorlige hendelser. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.