Gå til innhold

Kokkekvinnen med kyllingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi diskuterer litt her i hjemmet. Hva er greia med kokkekvinnen som vitende serverte politiet Kylling utgått på dato i forbindelse med Kong Haralds begravelse.

Altså, klart er ikke kvinnen ikke helt god som vitende gjør dette og attpåtil skryter av det på melding

Men er det en overreaksjon at hun blir kastet på glattcelle? Hadde hun blitt kastet I fengsel hvis det hadde vært andre enn politiet hun serverte? Eller er det egentlig poenget at det blir mer alvorlig nettopp fordi det var politiet på jobb hun serverte.

Vi har bare stilt spørmålene og ikke kommet frem til noen mening. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg nesten litt satt ut, dette har jeg ikke hørt noe om. Og jeg følger flere nettaviser (inkludert NRK.no) hver eneste dag.

Har du en lenke til dette?

Skrevet

Det er vel nettopp det at det var politiet hun serverte. Hun satt politiet i fare og fare for at de ikke fikk gjort jobben sin. Hun ble satt på glattcelle slik at hun ikke kunne ødelegge bevis. Noe jeg tror er vanlig.  Det var ikke snakk om noen politifolk, men svært mange.

Synes det er helt forferdelig at en ikke skal kunne være trygg for at maten som serveres ikke er bra, dvs at en kan bli syk av å spise den. Hun var kokk, så hun visste godt hva som kunne ha skjedd. Nå gikk det heldigvis bra.

Skrevet (endret)
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Nå ble jeg nesten litt satt ut, dette har jeg ikke hørt noe om. Og jeg følger flere nettaviser (inkludert NRK.no) hver eneste dag.

Det er litt rart, for det har da vært i nyhetsbilde. Det står forøvrig om det på nrk.no

Endret av emilie321
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Jeg fant ingen lenke. Det har stått ganske mye om saken egentlig I flere aviser og tv stasjoner. Det kom flere saker på det i går fordi politiet da offentliggjorde meldingen hun hadde sendt som beviste at hun gjorde det med vilje. Hun skrev at ingen kom til å dø, men at de kunne bli alvorlig syke

Skrevet
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg fant ingen lenke. Det har stått ganske mye om saken egentlig I flere aviser og tv stasjoner. Det kom flere saker på det i går fordi politiet da offentliggjorde meldingen hun hadde sendt som beviste at hun gjorde det med vilje. Hun skrev at ingen kom til å dø, men at de kunne bli alvorlig syke

Det sto også et sted at hun hadde fått sparken etter hendelsen. Noe jeg skjønner godt, en kan ikke ha sånne folk i en slik jobb.

Skrevet
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Det er vel nettopp det at det var politiet hun serverte. Hun satt politiet i fare og fare for at de ikke fikk gjort jobben sin. Hun ble satt på glattcelle slik at hun ikke kunne ødelegge bevis. Noe jeg tror er vanlig.  Det var ikke snakk om noen politifolk, men svært mange.

Synes det er helt forferdelig at en ikke skal kunne være trygg for at maten som serveres ikke er bra, dvs at en kan bli syk av å spise den. Hun var kokk, så hun visste godt hva som kunne ha skjedd. Nå gikk det heldigvis bra.

Jeg syntes det hørtes så voldsomt ut med glattcelle. Regner med at hun ble temmelig sjokkert. 

Hun syntes det var urettferdig at hun nå ikke kunne få seg jobb innen yrket I området lenger

Skrevet

Oi, da må det ha gått meg hus forbi.

For en rar ting å gjøre. Jeg synes jo det fortjener straff, da, hvis man bevisst nærmest ønsker å mulig forgifte et helt selskap med mennesker - uavhengig av hvem disse menneskene er.

Skrevet (endret)

Det er vel allerede en tråd her inne om dette med den noe misvisende tittelen «Politiet i Oslo». Der er forøvrig linker. 

Endret av Ikkeanonymnok
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Det er vel allerede en tråd her inne om dette med den noe misvisende tittelen «Politiet i Oslo». Der er forøvrig linker. 

Dette er min post, som handler om at politiet i Oslo ble nesten matforgiftet. Vi trenger ikke flere poster om samme tema. 

Skrevet
Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Jeg syntes det hørtes så voldsomt ut med glattcelle. Regner med at hun ble temmelig sjokkert. 

Hun syntes det var urettferdig at hun nå ikke kunne få seg jobb innen yrket I området lenger

Det er jo for at hun ikke skulle ødelegge bevis. Hva skulle de gjort?

Det kan hun helt og holdent skylde seg selv. 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Dette er min post, som handler om at politiet i Oslo ble nesten matforgiftet. Vi trenger ikke flere poster om samme tema. 

Hadde hjulpet om du hadde laget en bedre overskrift.

Anonymkode: 0c7f3...7a7

Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Jeg er fullt klar over det. Og jeg mener også at vi ikke trenger flere tråder med samme tema. Derfor informerte jeg om at vi allerede hadde en tråd om det og hva den het.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde hjulpet om du hadde laget en bedre overskrift.

Nettopp.

Skrevet

Men hvorfor hadde hotellet gammel høne på lager?

Skrevet
Musikk skrev (6 minutter siden):

Beklager, den posten har jeg ikke fått med meg. 

Skrevet (endret)
Fru2020 skrev (31 minutter siden):

Vi diskuterer litt her i hjemmet. Hva er greia med kokkekvinnen som vitende serverte politiet Kylling utgått på dato i forbindelse med Kong Haralds begravelse.

Altså, klart er ikke kvinnen ikke helt god som vitende gjør dette og attpåtil skryter av det på melding

Men er det en overreaksjon at hun blir kastet på glattcelle? Hadde hun blitt kastet I fengsel hvis det hadde vært andre enn politiet hun serverte? Eller er det egentlig poenget at det blir mer alvorlig nettopp fordi det var politiet på jobb hun serverte.

Vi har bare stilt spørmålene og ikke kommet frem til noen mening. Hva tenker dere?

Jeg har raporert deg!  pga du har laget en lik tråd som meg! (Politiet i Oslo) vi trenger ikke flere tråder! 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (10 minutter siden):

Jeg har raporert deg!  pga du har laget en lik tråd som meg! (Politiet i Oslo) vi trenger ikke flere tråder! 

Ta deg sammen! Du er jo helt forrykt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...