Gå til innhold

Napp og nypp


Gjest Skaphetero

Anbefalte innlegg

Gjest Skaphetero

Det er så mange enslige unge gutter som skriver her om sine frustrasjoner over manglende sexliv. Jenter er heldige. de klager over at de ikke får orgasme hver gang. Hva med den store tause minoritet som aldri får smake sex i det hele tatt?

Jeg er 28 år og jomfru. Jeg har et ganske rikt sosialt nettverk og et aktivt liv. Men aldri treffer jeg ei jente som virker noe annet enn avvisende og negativ. Hvor bittert det er å være forelsket og oppdage at hun knuller bestevennen din. Hvor bittert det er når det gjentar seg neste gang du er forelsket. Hvor bitter går det an å bli på jenter generelt?

Professor og alle ungkarers og jomfruers siste sjanse! Kan du anbefale en psykolog/psykiater i Trondheimsområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skaphetero

Det er så mange enslige unge gutter som skriver her om sine frustrasjoner over manglende sexliv. Jenter er heldige. de klager over at de ikke får orgasme hver gang. Hva med den store tause minoritet som aldri får smake sex i det hele tatt?

Jeg er 28 år og jomfru. Jeg har et ganske rikt sosialt nettverk og et aktivt liv. Men aldri treffer jeg ei jente som virker noe annet enn avvisende og negativ. Hvor bittert det er å være forelsket og oppdage at hun knuller bestevennen din. Hvor bittert det er når det gjentar seg neste gang du er forelsket. Hvor bitter går det an å bli på jenter generelt?

Professor og alle ungkarers og jomfruers siste sjanse! Kan du anbefale en psykolog/psykiater i Trondheimsområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nottinghill

Snakk med legen din. Han kan ordne slik at du får komme til psykolog om du føler at du trenger det. Vil du heller finne en privatpraktiserende psykolog da kan du rett og slett se på gule sider.

Det beste blir nok å snakke med legen din. Han ordner resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nottinghill

Snakk med legen din. Han kan ordne slik at du får komme til psykolog om du føler at du trenger det. Vil du heller finne en privatpraktiserende psykolog da kan du rett og slett se på gule sider.

Det beste blir nok å snakke med legen din. Han ordner resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror, dvs. vet, at du trenger en psykiater eller psykolog. Dessverre kjenner jeg ingen i Trondheim, men vet at det fins mange der oppe.

Gå til et familierådgivnings- eller sosialkontor og spør der om de kan anbefale deg noen.

Atdu er 28 år og fortsatt jomfru er nok noe spesielti våre dager.

Hvorfor du føler deg avvist er spørsmål psykologen sikkert vil komme til å bruke mye tid på sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror, dvs. vet, at du trenger en psykiater eller psykolog. Dessverre kjenner jeg ingen i Trondheim, men vet at det fins mange der oppe.

Gå til et familierådgivnings- eller sosialkontor og spør der om de kan anbefale deg noen.

Atdu er 28 år og fortsatt jomfru er nok noe spesielti våre dager.

Hvorfor du føler deg avvist er spørsmål psykologen sikkert vil komme til å bruke mye tid på sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skaphetero

Jeg tror, dvs. vet, at du trenger en psykiater eller psykolog. Dessverre kjenner jeg ingen i Trondheim, men vet at det fins mange der oppe.

Gå til et familierådgivnings- eller sosialkontor og spør der om de kan anbefale deg noen.

Atdu er 28 år og fortsatt jomfru er nok noe spesielti våre dager.

Hvorfor du føler deg avvist er spørsmål psykologen sikkert vil komme til å bruke mye tid på sammen med deg.

Du vet en del om dette problemet. Jeg er ikke alene, vet jeg, med mitt problem. Har du noen generelle erfaringer om hva bakgrunnen er til at en, på alle måter, normal gutt kan bli så sosialt ekskludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skaphetero

Jeg tror, dvs. vet, at du trenger en psykiater eller psykolog. Dessverre kjenner jeg ingen i Trondheim, men vet at det fins mange der oppe.

Gå til et familierådgivnings- eller sosialkontor og spør der om de kan anbefale deg noen.

Atdu er 28 år og fortsatt jomfru er nok noe spesielti våre dager.

Hvorfor du føler deg avvist er spørsmål psykologen sikkert vil komme til å bruke mye tid på sammen med deg.

Du vet en del om dette problemet. Jeg er ikke alene, vet jeg, med mitt problem. Har du noen generelle erfaringer om hva bakgrunnen er til at en, på alle måter, normal gutt kan bli så sosialt ekskludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skaphetero

Jeg tror, dvs. vet, at du trenger en psykiater eller psykolog. Dessverre kjenner jeg ingen i Trondheim, men vet at det fins mange der oppe.

Gå til et familierådgivnings- eller sosialkontor og spør der om de kan anbefale deg noen.

Atdu er 28 år og fortsatt jomfru er nok noe spesielti våre dager.

Hvorfor du føler deg avvist er spørsmål psykologen sikkert vil komme til å bruke mye tid på sammen med deg.

Du vet en del om dette problemet. Jeg er ikke alene, vet jeg, med mitt problem. Har du noen generelle erfaringer om hva bakgrunnen er til at en, på alle måter, normal gutt kan bli så sosialt ekskludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skaphetero

Jeg tror, dvs. vet, at du trenger en psykiater eller psykolog. Dessverre kjenner jeg ingen i Trondheim, men vet at det fins mange der oppe.

Gå til et familierådgivnings- eller sosialkontor og spør der om de kan anbefale deg noen.

Atdu er 28 år og fortsatt jomfru er nok noe spesielti våre dager.

Hvorfor du føler deg avvist er spørsmål psykologen sikkert vil komme til å bruke mye tid på sammen med deg.

Du vet en del om dette problemet. Jeg er ikke alene, vet jeg, med mitt problem. Har du noen generelle erfaringer om hva bakgrunnen er til at en, på alle måter, normal gutt kan bli så sosialt ekskludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...