Gå til innhold

Orgasme


Gjest Sex!

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mange jenter som får orgasme ved at penis bare går ut og inn av skjeden?

Hva med ejakulering?

Kan man ejakulere selv om det ikke riktig føles som en orgasme?

Jeg har den erfaringen, og jeg kan ikke tro at det var urin, da jeg tømte blæren først.

Og hva slags farge er det på ejakuleringsvæsken?

Min var blank, og det luktet ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det er mange jenter som får orgasme ved at penis bare går ut og inn av skjeden?

Hva med ejakulering?

Kan man ejakulere selv om det ikke riktig føles som en orgasme?

Jeg har den erfaringen, og jeg kan ikke tro at det var urin, da jeg tømte blæren først.

Og hva slags farge er det på ejakuleringsvæsken?

Min var blank, og det luktet ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hvor vanlig de tingene du spør om er vet jeg ikke, kan bare svare for meg selv.

Ja, jeg får orgasme bare av "penis ut/inn". Men jeg ejakulerer kun ved orgasme. Væsken er blank - grå/hvit og lukter eller smaker ingenting. Man ser godt forskjell på urin og ejakulasjonsvæsken da den sistnevnte i tillegg til å være farge/lukt/smakløs har en "glatthet" som urinen ikke har.

Dessuten føles det jo helt annerledes enn å tisse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hvor vanlig de tingene du spør om er vet jeg ikke, kan bare svare for meg selv.

Ja, jeg får orgasme bare av "penis ut/inn". Men jeg ejakulerer kun ved orgasme. Væsken er blank - grå/hvit og lukter eller smaker ingenting. Man ser godt forskjell på urin og ejakulasjonsvæsken da den sistnevnte i tillegg til å være farge/lukt/smakløs har en "glatthet" som urinen ikke har.

Dessuten føles det jo helt annerledes enn å tisse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig de tingene du spør om er vet jeg ikke, kan bare svare for meg selv.

Ja, jeg får orgasme bare av "penis ut/inn". Men jeg ejakulerer kun ved orgasme. Væsken er blank - grå/hvit og lukter eller smaker ingenting. Man ser godt forskjell på urin og ejakulasjonsvæsken da den sistnevnte i tillegg til å være farge/lukt/smakløs har en "glatthet" som urinen ikke har.

Dessuten føles det jo helt annerledes enn å tisse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig de tingene du spør om er vet jeg ikke, kan bare svare for meg selv.

Ja, jeg får orgasme bare av "penis ut/inn". Men jeg ejakulerer kun ved orgasme. Væsken er blank - grå/hvit og lukter eller smaker ingenting. Man ser godt forskjell på urin og ejakulasjonsvæsken da den sistnevnte i tillegg til å være farge/lukt/smakløs har en "glatthet" som urinen ikke har.

Dessuten føles det jo helt annerledes enn å tisse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Noen får orgasme på den måten, men de er i mindretall. Ofte trengs stimulering av klitoris. Det pleier å hjelpe godt.

Ejakulatet er hvitt, litt seigt, med en nokså karakteristisk men ikke ubehagelig lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Noen får orgasme på den måten, men de er i mindretall. Ofte trengs stimulering av klitoris. Det pleier å hjelpe godt.

Ejakulatet er hvitt, litt seigt, med en nokså karakteristisk men ikke ubehagelig lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...