Kamilla Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Skriver imorgen jeg, er så trøtt... Må¨legge meg 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Nå har jeg det bare travelt med å røyke på den nye røykerommet dvs ute. Så jeg har stort sett vært ut siden l 12.00 i dag og i dette regnværet!!!! Så med 3 gensere og jakke overlever jeg så lenge jeg har selskap og det har jeg hatt hele tiden i dag ) Det går helt strålende bare man har nok klær på seg *fryser* 0 Siter
Kamilla Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 Nå har jeg det bare travelt med å røyke på den nye røykerommet dvs ute. Så jeg har stort sett vært ut siden l 12.00 i dag og i dette regnværet!!!! Så med 3 gensere og jakke overlever jeg så lenge jeg har selskap og det har jeg hatt hele tiden i dag ) Det går helt strålende bare man har nok klær på seg *fryser* Trege meg har sendt mail 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Trege meg har sendt mail Jeg er enda tregere. Jeg har lest mailen min i dag men orker ikke å svare nå i hvert fall. Skal se hva jeg fikser i morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.