Gå til innhold

Litt detektivarbeid...

Anbefalte innlegg

Altså, det har seg sånn at jeg har hatt en mailvenn i mange år. Vi har skrevet til hverandre nesten hver dag, og det har vært en fin mulighet til å lufte alle tanker jeg har sittet med. Det har aldri vært noe nettforelskelse med i bildet altså.. Poenget er at vedkommende skrev sin siste mail til meg 3.mai og avsluttet mailen med "Skriver mer senere..".. Og nå har jeg ikke hørt noe mer!

Selvsagt er jeg veldig bekymret for hva som kan ha skjedd, og jeg har derfor vært inne på bilulykke og dødsfall generelt.. Vedkommende bor i Bergen, er det mulig å finne dødsannonser i bergensavisen på nettet?? Må jo sjekke alle muligheter..

Kanskje noen tror at han plutselig bare ikke har giddet å skrive til meg mer, men det er uaktuelt med noe sånt, for vi var midt inne i en hissig diskusjon om et eller annet..

:/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106475-litt-detektivarbeid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også tenkt på når det gjelder nettvenner.

Hvis man ikke sier hva man heter så kan det faktisk skje at man forsvinner for hverandre!

Derfor syns jeg det er greit å ike tviholde på anonymiteten når man en gang har tillit til en person.

Hva vet du om vedkommende? Alder, bosted, skole/jobb, fornavn? Spesielle interesser?

Let/ forhør deg der du fant nettvennen..

Du må nok bare prøve deg fram..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106475-litt-detektivarbeid/#findComment-621851
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...