Gå til innhold

hmm...åssen klarte jeg gjøre denne feilen da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fort gjort det!

Det du gjør er å poste innlegget på nytt i riktig forum - så sender du en mail til [email protected] - hvor du enten legger ved en link til innlegget du vil ha slettet , det i feil forum altså - eller forklarer navn på innlegg og i hvilket forum.

Gjest ikke undertegnet

Logg ut Profil Svar til meg Skriv ny

--------------------------------------------------------------------------------

Innlegget skrevet av dukkelise i Meldinger

25/5-2003 klokken 12:04

--------------------------------------------------------------------------------

sf..

Var på møte med sosialkontor og smi på torsdag.Hlet utrolig godt å ha smi i ryggen under sånne møter.Har fått ny kurator på sosialen.Ei dame som både har følelser og som klarer skjønne livet er faen ikke enkelt.

Jeg har kommet så langt med tinga nå,att jeg føler jeg nå er klar til kampen mot min sf...mitt nesten værste helvete.Er jo den som har redda meg i maaange år fra å bli steikende gal.Nå er da altså tiden inne for å gå på med masse mot til å bli helt frisk..(er jo på en måte syk da)

Damen på sos ble rystet over min historie.Jeg lot henne få vite,sånn att hun bedre kan forstå.Hun er med på å hjelpe meg så jeg nå blir lagt inn.Endelig skjønner de jeg ikke klarer bli frisk alene fra sf'n min.Alt blir dekt. Jeg er veldig glad ting endelig er kommet så langt som det her.

MEN......gud som jeg gruer meg også.Jeg er livende redd for hva som er der fremme.Hva gjør jeg med onger mens jeg er borte.Hva og hvordan alt blir.Er så ...redd bare..

Men som dere vet...jeg stopper ikke opp,jeg går videre på,men det er nå vel også min rett å være redd.

Vet ikke hvorfor jeg skriver det her til dere,men følte bare for det..dere vet jo så masse nå.Ja stort sett alt.hele veien jeg har gått. Har nesten blitt en dagbok.En dagbok jeg deler med de som vil lese.

Kos til dere...og en masse gode tanker sendes ut til dere

nå da.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...