laff Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 For en stund siden skulle jeg fylle mat i en fuglemater. Den brukes hovedsaklig av norsk småfugl på hytta på fjellet. Kom borti noe fuglemøkk. Etter noen dager fikk jeg på oversiden og høyresiden av pekefingeren noen små (ca 1mm bred og under 1mm forhøyet) bobbler som var noe lysere enn huden, og midt i bobblen var den mer gjennomsiktig slik at det så ut som om den var veskefyllt. Skrubbet etter råd fra en gammel lege bobblene i grønnsåpevann til det gikk hull. Bobblene forsvant helt, men et par kom tilbake etter noen måneder. Til slutt forsvant de av seg selv. Etter at jeg hadde skrubbet dem var jeg hos lege, men det var for lite veske i dem til at de fikk noe ut av prøven som de tok. Nå, ca et år etter at jeg fikk den første bobblen har min samboer plutselig fått helt like bobbler på en finger. Hos henne er de helt innerst mot hånden på venstre side av fingeren. Er det noen som har vært ute for noe lignende og vet hva dette kan være? Tenker noe i rettning av et virus som fugl kan være vert for. Samboeren min har ikke vært i nærheten av noe fuggel/fuglemøkk, så hun har sannsynligvis fått det hos meg. Takker for all hjelp ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106529-virus-fra-fuggel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.