Gå til innhold

Sykemelding


mally

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært sykemeldt i 4 mndr. Den første mnd 100% og resten 50%. Dersom jeg nå prøver meg i 100% jobb og det skjærer seg igjen. Hvor lenge må jeg da holde ut i jobben før jeg igjen får sykepenger?

Og vil den første 4 mnd. perioden bli regnet med i sykepengeåret? På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå vært sykemeldt i 4 mndr. Den første mnd 100% og resten 50%. Dersom jeg nå prøver meg i 100% jobb og det skjærer seg igjen. Hvor lenge må jeg da holde ut i jobben før jeg igjen får sykepenger?

Og vil den første 4 mnd. perioden bli regnet med i sykepengeåret? På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

For å få nye 52 uker med sykepenger må du ha vert helt frisk i 26 uker.

Blir du syk igjen innen den tid, regnes den første perioden med, slik at du bare har 8 mndr igjen med sykepenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

For å få nye 52 uker med sykepenger må du ha vert helt frisk i 26 uker.

Blir du syk igjen innen den tid, regnes den første perioden med, slik at du bare har 8 mndr igjen med sykepenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...