Gå til innhold

tidligere misbrukt, hva skjer med meg nå?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker ikke bruke nick i dag

Hei.

Jeg er en 20 år gammel jente som er tidligere misbrukt. I det siste har jeg vært "opptatt" av dette med seksualitet og identitet. Jeg er opptatt av å finne den rette.

Og jeg er "redd" for at jeg kan havne i seng med en jeg bare kjenner litt ( en kamerat ). Og han er ganske frempå, og forventer seg ting. Og jeg sier ikke nei, fordi jeg ikke klarer og fordi jeg på en måte ønsker dette. Jeg lengter etter å ha et normalt seksual liv.

Men er livredd for å begynne å gråte etterpå. ( prater av erfaring av tidligere kjæreste , som ikke viste om overgrepene )

Er dette normalt? At man kan få en periode der man faktisk VIL ha sex? Og jeg aner ikke hvorfor? Jeg er liksom blitt opptatt av det.

Og jeg vil på en måte også ikke det heller...

Jeg er rådløs...

Jeg er livredd...

( jeg er sluttet med medisiner jeg gikk på, kan dette ha noe med dette å gjøre ) ?

Ønsker ikke bruke nick i dag.

Fortsetter under...

Gjest dukke

Ikke sikkert det er noen trøst,men en ting er jeg sikker på...Du er helt NORMAL:)

Vil ha sex,vil ikke ha sex,være normal,men føler likevel man ikke er det...

Det er til å bli spike gal av,men en ting..du er NORMAL!!

Masse gode tanker til deg...

Det er slett ikke unormalt å ville ha sex. Seksualiteten er en drivkraft - et behov man uansett vil ha i større eller mindre grad.

Så lykke til; om det blir nåværende objekt for lyst eller en annen. Men et lite råd på veien:

Forsøk å være til stede, og at du er den som har kontrollen; at du bestemmer hva som skal skje og når det skal skje.

Gjest uten nick nå

Hei igjen.

Tusen takk for dere som svarte. Det er godt å vite at dette ikke er unormalt.

Jeg hadde en følelse av at noe kom til å skje i natt, for skulle få besøk av en kamerat, og han ble liggende over. Vi hadde ikke sex, men "koste" mye og lå nakne i sengen hele natten. Jeg sov ikke i det hele tatt, og begynte å gråte mange ganger. Han våknet et par ganger og spurte hva som var galt. Jeg fortalte litt om sannheten, og han forstod litt... Sa at han kunne legge seg på sofaen. Men sa jeg ville "trene" meg på å ligge der. Så det ble en søvnløs natt. Med mye vondt. Men så har jeg i alle fall klart å trå over noe vondt noe... for en gang i alle fall... orker ikke tanken på å gjøre det igjen... ikke nå... ikke enda... kanskje aldri... Men jeg kan gå i døden i visshet om at jeg virkelig prøvde...

Takkeklem, - uten nick nå

Hei igjen.

Tusen takk for dere som svarte. Det er godt å vite at dette ikke er unormalt.

Jeg hadde en følelse av at noe kom til å skje i natt, for skulle få besøk av en kamerat, og han ble liggende over. Vi hadde ikke sex, men "koste" mye og lå nakne i sengen hele natten. Jeg sov ikke i det hele tatt, og begynte å gråte mange ganger. Han våknet et par ganger og spurte hva som var galt. Jeg fortalte litt om sannheten, og han forstod litt... Sa at han kunne legge seg på sofaen. Men sa jeg ville "trene" meg på å ligge der. Så det ble en søvnløs natt. Med mye vondt. Men så har jeg i alle fall klart å trå over noe vondt noe... for en gang i alle fall... orker ikke tanken på å gjøre det igjen... ikke nå... ikke enda... kanskje aldri... Men jeg kan gå i døden i visshet om at jeg virkelig prøvde...

Takkeklem, - uten nick nå

Positivt for deg at det skjedde tror jeg....så vidt jeg skjønner hadde du kontroll over hva som skjedde.

Det er utrolig viktig om du skulle føle for å trå over grenser igjen det der; at det er i en setting hvor du har kontrollen - hvor du bestemmer hva som skal (og ikke skal) skje.

Uansett - modig gjort av deg.

Masse lykke til med denne delen av livet; såvel som livet forøvrig; fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...