Gå til innhold

svimmel å trøtt??


lize_

Anbefalte innlegg

på skolen er jeg ALLTID svimmel å trøtt...eller hodet mitt er tungt å det verker.

det er som det er en tåke forran øynene mine hele dagen...Jeg er kald å jeg fryser støtt...!!!

spiser en kiwi til frukost og 2 knekkebrød til lunsj!

Når jeg kommer hjem spiser jeg mye....spyr....å jogger meg en tur....!!

Eller så spiser jeg ingen ting mere den dagen....bare går å legger meg,for da er jeg helt utslitt av hele skoledagen...

Hva er det som feiler meg da????

er dette normalt???Jeg har hatt bulimi snart ett år nå....satt å leste i dag boken min en dag å der sto om første gangen jeg kastet opp!!!

takk for svar!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på skolen er jeg ALLTID svimmel å trøtt...eller hodet mitt er tungt å det verker.

det er som det er en tåke forran øynene mine hele dagen...Jeg er kald å jeg fryser støtt...!!!

spiser en kiwi til frukost og 2 knekkebrød til lunsj!

Når jeg kommer hjem spiser jeg mye....spyr....å jogger meg en tur....!!

Eller så spiser jeg ingen ting mere den dagen....bare går å legger meg,for da er jeg helt utslitt av hele skoledagen...

Hva er det som feiler meg da????

er dette normalt???Jeg har hatt bulimi snart ett år nå....satt å leste i dag boken min en dag å der sto om første gangen jeg kastet opp!!!

takk for svar!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...klart du er svimmel og trøtt, klart du føler at endene ikke møtes. Du sliter deg fullstendig ut. Tror du tenker litt for mye, og spiser litt for lite. Dette du driver med er slett ikke normalt..

Snakk med noen?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...klart du er svimmel og trøtt, klart du føler at endene ikke møtes. Du sliter deg fullstendig ut. Tror du tenker litt for mye, og spiser litt for lite. Dette du driver med er slett ikke normalt..

Snakk med noen?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lize! Dine forskjellige symptomer som svimmelhet, trøtthet, uregelmessig inntak av mat, oppkast,oppgitthet osv skyldes nok din bulimi. Du sliter ut deg selv og kroppen din og bør absolutt søke hjelp for ditt spiseproblem så snart som mulig, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lize! Dine forskjellige symptomer som svimmelhet, trøtthet, uregelmessig inntak av mat, oppkast,oppgitthet osv skyldes nok din bulimi. Du sliter ut deg selv og kroppen din og bør absolutt søke hjelp for ditt spiseproblem så snart som mulig, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...