Gå til innhold

Haster!! Drikke på antabus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ikke farlig, men du kan få noen helvetes smerter, men det kommer helt an på hvor lenge det er siden du tok antabus sist. Ikke sikkert at du vil få noen reaksjoner nå.

Men det er jo en grunn for at du går på antabus, så du burde ta medisinen din,så du holdt deg unna alkohol. Veien til alkolisme er veldig lang i din situasjon.

Gjest ikkenikk idag

Jeg sitter og er veldig redd og merker skikkelig hjertebank. Sliter veldig med angst fra før så hjertebanken kan jo komme av redselen for at det kan skje noe alvoorlig fordi jeg har drukket på antabus. Tok siste antabus lørdag kveld, dose 200mg. Er kjemperedd. Kan jeg kollapse, dø o.s.v.

Men angsten i seg selv er også veldig,veldig ille, har slitt med angst mye den siste tiden

Gjest ikke signatur

Jeg sitter og er veldig redd og merker skikkelig hjertebank. Sliter veldig med angst fra før så hjertebanken kan jo komme av redselen for at det kan skje noe alvoorlig fordi jeg har drukket på antabus. Tok siste antabus lørdag kveld, dose 200mg. Er kjemperedd. Kan jeg kollapse, dø o.s.v.

Men angsten i seg selv er også veldig,veldig ille, har slitt med angst mye den siste tiden

Hva er antabus? Du må bare tenke at du klare det fint! Finn på noe; rydd leiligheten, gå en tur på biblioteket/butikken (kjøp noe godt!), les avisen, lei en video du lenge har hatt lyst til å se, vask kjøkkenskapene mens du hører favoritt cd'en din.... Ring en venn, avtal noe kjekt. Kino? Tenk framover, du klare dette.

Gjest Fluan

Hva er antabus? Du må bare tenke at du klare det fint! Finn på noe; rydd leiligheten, gå en tur på biblioteket/butikken (kjøp noe godt!), les avisen, lei en video du lenge har hatt lyst til å se, vask kjøkkenskapene mens du hører favoritt cd'en din.... Ring en venn, avtal noe kjekt. Kino? Tenk framover, du klare dette.

"Hva er antabus?"

Du vet altså ikke egentlig hva det dreier seg om, og innsenderen skriver han er redd for "å dø". -Og dine råd er å vaske i kjøkkenskapet og tenke at "det går sikkert bra"..

Sikkert velmenende, men hallo.. !!

Annonse

Gjest signaturen min

"Hva er antabus?"

Du vet altså ikke egentlig hva det dreier seg om, og innsenderen skriver han er redd for "å dø". -Og dine råd er å vaske i kjøkkenskapet og tenke at "det går sikkert bra"..

Sikkert velmenende, men hallo.. !!

Skal si du fluan var sur da! Svaret var vel godt ment i alle fall. Skulle oppmuntre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...