millemye Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei! Jeg gikk til legen for et par måneder siden og valgte da og få underlivet undersøkt for første gang. Jeg var sammen med en gutt inntil for et halvt år siden.(var sammen 2 år) Da brukte jeg p-piller. Nå bruker jeg ikke det lenger. Like etter d ble slutt mellom oss hadde jeg ubeskyttet sex med en ny jeg traff og som jeg stolte på. Den gynekologiske testen viste at jeg var smittet med klamydia. Har behandlet infeksjonen, men er nå plaget med mye og illeluktende utflod. Har lest flere steder at det mest sannsynlig er bakteriell vaginose. Kan det være noe annet? Har det noen sammenheng med infeksjonen? Jeg er meget rådvill. Har ikke hatt sex siden den ene gangen i februar. Og har kuttet ut all kontakt med han jeg møtte. Er rådvill. Føler meg ekkel, vasker meg hele tiden. Er det noen som har råd/erfaringer? På forhånd takk for svar! Jente 20 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106646-bakteriell-vaginose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.