Gå til innhold

Til fifi, DIXI, frosken, Prince, magnus, Magna og BerserkuS


Asker-jenta

Anbefalte innlegg

Asker-jenta

Hei dere!

Tusen takk for svarene jeg fikk av dere i natt! (og i dag?)

Jeg vil bare si at i natt hadde jeg drukket ganske mye vin, og følelsene tok litt overhånd!

Jeg trenger nok en psykolog, men det er ikke så ille som jeg kanskje lot det virke som :-)

Tusen takk uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, kjenner meg igjen!! Men kanskje var det ikke så dumt likevel, å få hjelp mener jeg?? Selv den sterkeste kan bli liten og trenge hjelp av og til (ref. historien om løven og musen...)

Du vet i hvertfall hvor det er folk som lytter, gir gode råd og stiller opp når du trenger det!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

He, he, kjenner meg igjen!! Men kanskje var det ikke så dumt likevel, å få hjelp mener jeg?? Selv den sterkeste kan bli liten og trenge hjelp av og til (ref. historien om løven og musen...)

Du vet i hvertfall hvor det er folk som lytter, gir gode råd og stiller opp når du trenger det!

Klem fra Grete :-)

Vet du hva.... Hvis du sliter så er det ikke hele tiden. Jeg har sagt til meg selv siden jeg var liten at jeg har det bra, jeg har det bra..... Og jeg trodde det oppriktig selv at jeg var fullkommen lykkelig. Til tross for mye vondt inni meg i perioder så gikk det over.. Det tok ett og et halvt år i terapi før jeg kunne si at jeg faktisk også hadde det litt vondt. -Bare så du skjønner deg selv litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

Vet du hva.... Hvis du sliter så er det ikke hele tiden. Jeg har sagt til meg selv siden jeg var liten at jeg har det bra, jeg har det bra..... Og jeg trodde det oppriktig selv at jeg var fullkommen lykkelig. Til tross for mye vondt inni meg i perioder så gikk det over.. Det tok ett og et halvt år i terapi før jeg kunne si at jeg faktisk også hadde det litt vondt. -Bare så du skjønner deg selv litt...

Ikke bli borte fra forum nå.. Det kan være at du får lyst til å trekke deg helt nå. Klem fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...