Gå til innhold

Tidskonto??


Gjest SS

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal tå ut tidskonto når det nye familiemedlemet kommer? Jeg jobber som lærer i vg.skole i ca.80% stilling.

Vet at jeg må ta de 3 ukene før og de 6 ukene etter fødselen som normalt.

Nå er det jo slik at en vet ikke fra år til år om en vil bli overtallig som lærer, det kommer jo an på om det er nok elevsøkere til den linjen jeg jobber på? Har det noe å si?

Jeg kunne tenke meg f.eks å begynne å jobbe rundt 20% etter 4 mnd, og at jeg i utgangspunktet har 80% lønnet permisjonstid. Hvor lenge vil evt. permisjonstiden forlenges og vil det ha noe å si på permisjonslønnen?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om jeg skal tå ut tidskonto når det nye familiemedlemet kommer? Jeg jobber som lærer i vg.skole i ca.80% stilling.

Vet at jeg må ta de 3 ukene før og de 6 ukene etter fødselen som normalt.

Nå er det jo slik at en vet ikke fra år til år om en vil bli overtallig som lærer, det kommer jo an på om det er nok elevsøkere til den linjen jeg jobber på? Har det noe å si?

Jeg kunne tenke meg f.eks å begynne å jobbe rundt 20% etter 4 mnd, og at jeg i utgangspunktet har 80% lønnet permisjonstid. Hvor lenge vil evt. permisjonstiden forlenges og vil det ha noe å si på permisjonslønnen?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Trygdekontoret har et beregningsprogram for dette, der dere kan beregne den forlengede periode nøyaktig ut fra ulike valg.

For å få tidskonto må du jobbe minst 50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Trygdekontoret har et beregningsprogram for dette, der dere kan beregne den forlengede periode nøyaktig ut fra ulike valg.

For å få tidskonto må du jobbe minst 50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...