Anniken79 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg bare lurer på en ting til....... Hva blir regnet som bevis når det gjelder overgrep som skjedde for så mange år siden? Det finnes jo ingen fysiske bevis, og alt skjedde jo i enerom?! Gjelder det for eksempel hva fagfolk sier og at mamma faktisk mistenkte ham? Går det an å ønske kvinnelig advokat/ politi? Synes det virker så fryktelig vanskelig å skulle fortelle til menn! Hvordan går det med erstatningssaken din? Takk for alle svar hittil. Håper du har det bra. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106747-maar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dine ord og din mors mistanker er de bevisene du kan komme med.I tilegg kan du vise til samtaler med leger, psykologer o.s.v hvis du har hatt det. Moren din kan også vitne for deg hos politiet. Det er litt vanskelig å forklare....Men jeg følte også at jeg måtte ha noen BEVIS da jeg skulle anmelde. At jeg måtte stå til rette for en sannhet.....Skjønner du ? Men slik ble det ikke.Sannheten var INNI meg, bevisene lå gjemt i sjela mi..De var dype åpne sår som ingen kunne se....det fantes ikke ...bevis..... ORD er det politiet vil ha, du skal fortelle dem hva som skjedde.Du skal BRUKE politiet under forhøret for å lette sjela di...Slik tenkte jeg....Jeg snakket nesten uten stoppp i 7 timer, fikk ut all dritten jeg hadde gjemt på i så mange år....Jeg hadde ikke noe å bevise,,,,Bare tanker, bilder og ord....Min egen hukommelse og bilder jeg helst ville glemme.... Politiet stiller selvsagt kritiske spørsmål...Da må du bare stole på deg selv.... Om du får mann eller kvinne i avhørssituasjonen tror jeg ikke du kan påvirke....er ikke sikker..... Skaff deg en god advokat som du stoler på og som kjemien stemmer med.Mann eller kvinne ? Det bestemmer du, du har full rett til å bestemme bistandsadvokat selv.Slå opp på gule sider...... Min erstaningssak lever sitt eget liv...Jeg aner ikke hvor langt den er kommet... Innerst inne er jeg redd for hvordan jeg vil reagere på et avslag på erstatningssaken.... DET vil være et slag i ansiktet.Og jeg er redd for mine reaksjoner da..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106747-maar/#findComment-624630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.