Jane Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Har du en mail jeg kan sende deg linken på? Men i alle dager. Jeg fikk jo mailen da, men også en beskjed om at "OE fjernet tilgangen til følgende usikre vedlegg i e-posten din: For de desperate.eml" Hjælp! *desperat* 0 Siter
nalle noll Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 Men i alle dager. Jeg fikk jo mailen da, men også en beskjed om at "OE fjernet tilgangen til følgende usikre vedlegg i e-posten din: For de desperate.eml" Hjælp! *desperat* Det skjønner jeg ikke noe av . Spirito er der inne nå i hverfall, og hun fikk den samme mailen? Hva gjør vi? 0 Siter
Raglan Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Sjekk mail alle gode minglere. :gliser: Hva slags forum er dette? 0 Siter
Femma Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Home? Sjekker. Ja, det var på home.. Ok, mail mottatt :-) 0 Siter
nalle noll Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 Men i alle dager. Jeg fikk jo mailen da, men også en beskjed om at "OE fjernet tilgangen til følgende usikre vedlegg i e-posten din: For de desperate.eml" Hjælp! *desperat* Jeg sendte den en gang til. Vet ikke om det går bedre. Si ifra: 0 Siter
nalle noll Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 Hva slags forum er dette? et imidlertidig ett 0 Siter
Femma Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Men i alle dager. Jeg fikk jo mailen da, men også en beskjed om at "OE fjernet tilgangen til følgende usikre vedlegg i e-posten din: For de desperate.eml" Hjælp! *desperat* Sjekk at det ikke er haket på ved: "ikke tillat å åpne vedlegg som kan inneholde virus" under Verktøy/alternativer/sikkerhet 0 Siter
Jane Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Sjekk at det ikke er haket på ved: "ikke tillat å åpne vedlegg som kan inneholde virus" under Verktøy/alternativer/sikkerhet Takk, femma. Nå funka det. 0 Siter
Jane Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Jeg sendte den en gang til. Vet ikke om det går bedre. Si ifra: Det virker nå, det var visst noen innstillinger. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har ikke fått noen mail. :sur: Nannis, hva gjør du i en tråd fra 2003? Sjekke "svar til meg" litt oftere, kanskje? :-) 0 Siter
nanna Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nannis, hva gjør du i en tråd fra 2003? Sjekke "svar til meg" litt oftere, kanskje? :-) Hysj! Ikke si det til noen! *lister meg ut* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.