Gå til innhold

hollywood-dietten...?

Anbefalte innlegg

Gjest feit mørekjerring
Skrevet

noen som vet noe om denne dietten...?

Skrevet

Nei, men jeg har hørt om Møre-dietten.

Man tar en stk voldelig husbond, og lar han denge kjerringa si til hun blir skikkelig Mør(-e). Da orker hun ikke spise stort. Det blir man ikke feit av.

Gjest feit opplending
Skrevet

Jeg vet ikke annet om denne enn det jeg leste i annonsen. Jeg var på nippet til å sende inn etter en skikkelig dose, men jeg vet hvor sur jeg blir på meg selv etterpå.

Kan ikke tenke meg annet enn at det er en stor bløff som noen skal tjene penger på.

Nei, jeg skal gå tilbake og lese mere i Fedonboka mi jeg, hans teorier har jeg stor tro på. Skal begynne å følge hans råd, men ikke akkurat i dag.

Skrevet

Jeg vet ikke annet om denne enn det jeg leste i annonsen. Jeg var på nippet til å sende inn etter en skikkelig dose, men jeg vet hvor sur jeg blir på meg selv etterpå.

Kan ikke tenke meg annet enn at det er en stor bløff som noen skal tjene penger på.

Nei, jeg skal gå tilbake og lese mere i Fedonboka mi jeg, hans teorier har jeg stor tro på. Skal begynne å følge hans råd, men ikke akkurat i dag.

Ville bare si at jeg har fulgt opplegget til Fedon i tre kvart år for å holde vekten stabil etter at jeg la på meg endel av medisiner jeg må gå på. Siden jeg ikke skulle gå ned i vekt har jeg fulgt det bare halvveis, men det har fungert veldig bra. Jeg tror det kan tilpasses etter hva man vil oppnå siden man får prinsippene og ikke bare en oppramset plan.

Gjest feit opplending
Skrevet

Ville bare si at jeg har fulgt opplegget til Fedon i tre kvart år for å holde vekten stabil etter at jeg la på meg endel av medisiner jeg må gå på. Siden jeg ikke skulle gå ned i vekt har jeg fulgt det bare halvveis, men det har fungert veldig bra. Jeg tror det kan tilpasses etter hva man vil oppnå siden man får prinsippene og ikke bare en oppramset plan.

Det der høres oppløftende ut for meg. Tør nesten ikke si det, men jeg har en BMI på 38 og må ned nesten 40 kilo for å bli _normal_ Derfor hadde det vært kjekt med en pille som gjør meg slank, men det er jo å tro på mirakler,

Fedonprinsippet virker greit, og sammen med en god sykkel tror jeg at jeg kan minke noen kilo ihverfall. Har lysst til å gå i bikini neste sommer, nå har jeg mest lysst til å gjemme meg inne i masse klær.

Skrevet

Det der høres oppløftende ut for meg. Tør nesten ikke si det, men jeg har en BMI på 38 og må ned nesten 40 kilo for å bli _normal_ Derfor hadde det vært kjekt med en pille som gjør meg slank, men det er jo å tro på mirakler,

Fedonprinsippet virker greit, og sammen med en god sykkel tror jeg at jeg kan minke noen kilo ihverfall. Har lysst til å gå i bikini neste sommer, nå har jeg mest lysst til å gjemme meg inne i masse klær.

Tror ikke på noen mirakelkurer. Sunn kost og fysisk aktivitet hjelper og på kostholdsiden hjelper Fedons opplegg veldig godt.

Ønsker deg lykke til. Skriv gjerne hvordan det går :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...