Gå til innhold

Hvorfor er han så kjip nå etter vi ble eksklusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen var han overgira. Nesten litt for mye, lagret bildene mine osv. 

Vi møttes og det så ut til at han likte meg og fortsatte med mye snapper til meg. 

Jeg la merke til at han fortsatt var på Tinder og spurte om han pratet med andre. Da sa han at han kun sveipet. Jeg slettet Tinder og vil tro han fortsatt er der. Jeg ble litt oppgitt og spurte om ikke vi var eksklusive, jo jo, det var vi sa han. Han pratet ikke med andre damer enn meg. Vi har møtt hverandre 6-7 ganger nå. 

Jeg sender han snap og han skriver tilbake " Så koselig da☺️" hele tiden. Ingen spørsmål, ingenting initiativ i det hele tatt. Sier ikke komplimenter lengre heller som han gjorde mye før. 

Jeg måtte høre om han ville ha besøk neste helg og han kunne noen timer. Før han skulle ut å jakte. 

Hva er greia? Bør jeg avvente å se? 

Anonymkode: 4a239...5bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette er helt naturlig når den ene parten er veldig "på". Da forskyves balansen i relasjonen. 

Jeg tror det beste du kan gjøre nå er å gi mannen tid til å puste. Liker han deg, så kommer han deg i møte. Det er dessverre veldig få som liker en person som nærmest presser seg på.

Jeg vet at du bare er ivrig og vil ha han. Ingenting feil i det. Men spill kortene dine riktig, og litt strategisk :)

Lykke til!

Skrevet

Er du for ivrig? Er du for på? Hva skjer om du ikke prioriterer han så mye

Anonymkode: ef8cc...119

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...