Gjest Issey Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har tenkt å ta silikon,men lurer på hvilken klinikk i oslo området jeg burde dra til,noen som har noen gode erfaringer?? Blir det veldig synlige arr? Hvor lang tid tar det før arrene har grodd ordentlig? Hilsen en som lurer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107112-brystoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catharina1365380529 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei Issey, For to år siden oppererte jeg inn silikon i brystene mine. Jeg brukte Fornebuklinikken utenfor Oslo, og er veldig fornøyd med resultatet den dag i dag. Jeg kan anbefale den klinikken på det varmeste. Om du er flink til å gjøre som kirurgen sier i henhold til plastring av arr, ligge unna solen etc første tiden etter operasjonen, så gror nok arrene dine seg pent og ganske usynlig inn "under huden". Mine to arr under brystene er nesten borte. De kjennes, men syntes ikke! Jeg har ikke hatt NOE vondt i løpet av disse to årene. Kjennes ut som brystene er mine. Pass deg bare for å operere for mye inn da det kommer til å se unaturlig ut og gjør at det blir hardt etc. Man må tilpasse mangden silikon etter sin egen størresle, men det syntes jeg kirurgen der jeg opererte var flinke på..... Lykke til. Skriv gjerne til meg om du lurer på noe. Hilsen Catharina 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107112-brystoperasjon/#findComment-629133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thess Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei Issey, For to år siden oppererte jeg inn silikon i brystene mine. Jeg brukte Fornebuklinikken utenfor Oslo, og er veldig fornøyd med resultatet den dag i dag. Jeg kan anbefale den klinikken på det varmeste. Om du er flink til å gjøre som kirurgen sier i henhold til plastring av arr, ligge unna solen etc første tiden etter operasjonen, så gror nok arrene dine seg pent og ganske usynlig inn "under huden". Mine to arr under brystene er nesten borte. De kjennes, men syntes ikke! Jeg har ikke hatt NOE vondt i løpet av disse to årene. Kjennes ut som brystene er mine. Pass deg bare for å operere for mye inn da det kommer til å se unaturlig ut og gjør at det blir hardt etc. Man må tilpasse mangden silikon etter sin egen størresle, men det syntes jeg kirurgen der jeg opererte var flinke på..... Lykke til. Skriv gjerne til meg om du lurer på noe. Hilsen Catharina Hei! Jeg skal operere inn silikon på Fornebuklinikken i august. Jeg er ganske tynn, så jeg skal legge protesene under brystmuskulaturen for best resultat. Var det dette du gjrode også? Hvor lenge var du "sengeliggende"? Og hvor lenge var det vondt? Var det så smertefullt etterpå at du måtte bruke smertestillende? Når kunne du tilbake i arbeid/skole igjen? Håper dette ikke ble for mange spørsmål:-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107112-brystoperasjon/#findComment-661881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.