Gå til innhold

Støpes i betong

Anbefalte innlegg

Gjest Røverdatter

Jeg forsvant inn i et mørke av fortvilelse og redsel. Kroppen min ble stiv og vond å være i. Alle disse overgrepene, fra så mange menn, støpte betong rundt kroppen min. Sjelen min forsvant.

Hver dag, gråter min usynlige sjel. Gråter med øynene og magen min. Kroppen kjennes stiv og tung. Det finnes ingen glede igjen. Hver krok av min sjel er mørk. Jeg tenker på alle de gangene de nesten utslettet meg helt. Den gangen nakken nesten brakk, og barberbladet du kuttet meg med. Vannet som druknet meg. Alle slag og spark. Jeg skulle ønske dere hadde drept meg.

Jeg skulle ønske jeg kunne drepe dere. Men først skulle dere få lide like mye som meg. Hver dag i 30 år.

Du lo mot meg, å sa at nå skulle vi ha det morsomt. Du spyttet på meg å sa at jeg ikke hadde noe valg. Du kom å tok det du ville ha uten å spørre. Tok min sjel og mitt liv.

Men du lurte meg aldri. Ikke noen av dere. Jeg visste at dette ikke var noe artig. At det var dere som var dum. Dere skittnet meg til. Jeg håper dere råttner hos djevelen.

Djevelen. Min venn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107118-st%C3%B8pes-i-betong/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...