Gå til innhold

Drita lei


Gjest tilt

Anbefalte innlegg

Jeg er livredd for dere, så jeg foretrekker denne forespørselen en dag jeg er full :)

For øvrig er jeg selvsagt litt redd for intriger da jeg frykter at dere vil begynne å sloss om meg :)

Jeg har sett bilde av deg, regner med at tigerbølla har sett det også. Hvor mange ganger må jeg si at du ikke er min type? Du er sikkert dugende, men jeg gidder ikke sloss.

Når og hvor, sa du? ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 234
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    69

  • Kizza1365380506

    32

  • tigertrollet

    23

  • Ulv I Faarikaal

    13

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Jeg tror du er spenna gærn, jeg ville aldri tatt i en mann :-(

okei, jeg tror deg. Du skal få slippe om du.....*venter på bildet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil så avgjort ikke spille film med SDD, hun mente at SDD har koooort utladningstid. Men det vet vi jo alle :)

"Jeg vil så avgjort ikke spille film med SDD, hun mente at SDD har koooort utladningstid. Men det vet vi jo alle :)"

Jeg har med andre ord pult deg også? Siden du vet, mener jeg.

Igjen nok et bevis på at du er kvinnfolk. Jeg har tross alt aldri pult menn, så det finnes ingen annen mulighet.

Du er avslørt. Wow, nå fikk jeg endelig avsløre noen jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av deg, regner med at tigerbølla har sett det også. Hvor mange ganger må jeg si at du ikke er min type? Du er sikkert dugende, men jeg gidder ikke sloss.

Når og hvor, sa du? ;-P

Blir det ikke noe kjerringslosskamp?

Da er det jo helt uaktuelt, rett og slett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg vil så avgjort ikke spille film med SDD, hun mente at SDD har koooort utladningstid. Men det vet vi jo alle :)"

Jeg har med andre ord pult deg også? Siden du vet, mener jeg.

Igjen nok et bevis på at du er kvinnfolk. Jeg har tross alt aldri pult menn, så det finnes ingen annen mulighet.

Du er avslørt. Wow, nå fikk jeg endelig avsløre noen jeg også!

Der var du, du kom nå ja, da dine korte prestasjoner ble omtalt.

Nei måtte Gud forby du får aldri i nærheten av meg, jeg bare forteller videre det hva andre sier. :)

Skjønner ikke hvorfor du tror jeg er kvinne, men skitt au :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det er kult, eller et flagg :)

Det amerikanske flagg? *studerer om matta er stor nok til 50 (eller var det 52)stjerner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Tror du har mail..

Hei du! *s*

Så det tidligere i dag, har bare ikke fått tak i deg. Nå kan tilten angre, når du driver å sender nakenbilder. *flirer*

Hadde sikker ikke kjent deg igjen på gata, men hvetebollene var beundringsverdig faste.

*ruller opp bananene i misnøye*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du, du kom nå ja, da dine korte prestasjoner ble omtalt.

Nei måtte Gud forby du får aldri i nærheten av meg, jeg bare forteller videre det hva andre sier. :)

Skjønner ikke hvorfor du tror jeg er kvinne, men skitt au :)

Siden du vet at jeg er raskere enn lynet så må du være kvinne og ha opplevd dette helvete på kroppen.

Klarer du ikke engang å forstå hva jeg skriver til deg? Det finnes jo ikke antydninger til fornuft i noen av svarene dine.

Organisasjonspsykologi? Var det ikke det du arbeidet med sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tenkte vel ikke at tilt ville tørre å bite. Med manglende fortenner ville den bare blitt smalere og ikke kortere..*s*

Jeg kan godt slå inn noen flere tenner på han for å gjøre filmen bedre...? *smiler pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, jeg tror deg. Du skal få slippe om du.....*venter på bildet*

Ja det er jo det jeg sier brunetter er lure :)

Det er noen her på Dol som vet linken til hotornot, det gjelder bare at dere finner rette personen å spørre. :)

Men jeg er redd tampen begynner å brenne nå, for denne lange tråden kommer de til å legge merke til :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solnedgang

ikke langt ifra :)

*kremt* Har de andre dol-bertene fått bilde, men ikke jeg?

Skuffet og veldig lei seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! *s*

Så det tidligere i dag, har bare ikke fått tak i deg. Nå kan tilten angre, når du driver å sender nakenbilder. *flirer*

Hadde sikker ikke kjent deg igjen på gata, men hvetebollene var beundringsverdig faste.

*ruller opp bananene i misnøye*

;-)

Men jeg kjenner ingen hvetebolle, er det Zirine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Har de andre dol-bertene fått bilde, men ikke jeg?

Skuffet og veldig lei seg..

Ikke vær lei deg, feiginger sender ikke bilde til noen. De bare sier de har gjort det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvetebollene

Hei du! *s*

Så det tidligere i dag, har bare ikke fått tak i deg. Nå kan tilten angre, når du driver å sender nakenbilder. *flirer*

Hadde sikker ikke kjent deg igjen på gata, men hvetebollene var beundringsverdig faste.

*ruller opp bananene i misnøye*

;-)

Jeg hadde dytta dem opp forstås, ellers dingler de nedi fanget på meg..

Hvor mange poeng fikk jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...