Gå til innhold

Drita lei


Gjest tilt

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Hei, be han sende deg bilde først. *flirer*

Det er jo han som hevder å være dols peneste mann

Done!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 234
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    69

  • Kizza1365380506

    32

  • tigertrollet

    23

  • Ulv I Faarikaal

    13

Mest aktive i denne tråden

Rufsetufsa sier du må sende bilde. Du påstår jo at du er den peneste her på dol. Har du ett bilde å sende eller! Bør jo vite hvem jeg skal treffe neste gang jeg er på byen!!

Se på hot or not :)

Men nå sier sambis at jeg ikke får treffe deg og en veninne, for skal jeg ut så skal visst hun være med :)

Det gjelder visst både i kveld og senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg han stikker temmelig kjapt. ;-)

Næh, har du mista helt trua på meg, hva om du sender bilde?

Må være snill med meg nå da rufsetufsa, du ødelegger mitt gode navn og rykte :)

*Pang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Se på hot or not :)

Men nå sier sambis at jeg ikke får treffe deg og en veninne, for skal jeg ut så skal visst hun være med :)

Det gjelder visst både i kveld og senere. :)

Hvem er du på hotornot? Har skanna den før, men kan godt gjøre det igjen.

Hva med den der utekvelden bakker du ut eller? Har slått en hvit i gubben før eg, kan gjøre det igjen. Så her er alle muligheter åpne. Ka med i morgen eller lørdag. Må avtale med henne og vet du, og så må eg la vær å ta pillen min.

E' du gem eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Da tenker jeg han stikker temmelig kjapt. ;-)

Det har du helt rett i. Fikk ikke lov av sambis sa han. Hahh. Ja og så er han på hotornot.

Hihi

*ler godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er du på hotornot? Har skanna den før, men kan godt gjøre det igjen.

Hva med den der utekvelden bakker du ut eller? Har slått en hvit i gubben før eg, kan gjøre det igjen. Så her er alle muligheter åpne. Ka med i morgen eller lørdag. Må avtale med henne og vet du, og så må eg la vær å ta pillen min.

E' du gem eller?

Oj du er visst skummel :)

Jeg vil ikke bli slått i hel av en sint gubbe, best jeg begynner å bakke nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Fikk ikke lov av sambis sa han. Hahh. Ja og så er han på hotornot.

Hihi

*ler godt*

Jeg er en luring :)

rufsetufsa er bare sjalu, hun vil så gjerne treffe Dols vakreste mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Oj du er visst skummel :)

Jeg vil ikke bli slått i hel av en sint gubbe, best jeg begynner å bakke nå :)

Bakke kan du alltid gjøre. Jeg har vært med på ganske mye vilt, så her er alle muligheter åpne. Kanskje vi tre kunne ha en... ja du vet. Men det er vel ikke slå kjekt for deg med to mannfolk og meg?

En ide, du kan ta med sambis og jeg gubben så kan vi bytte! Det var vel lurt. Gå hem, eg e en luring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Oj du er visst skummel :)

Jeg vil ikke bli slått i hel av en sint gubbe, best jeg begynner å bakke nå :)

*bøller seg inn i tråden*

Du er litt av en lurepikk, du Tilt! Erter opp jentene her med masse forventninger og greier for deretter å pingle ut?! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Fikk ikke lov av sambis sa han. Hahh. Ja og så er han på hotornot.

Hihi

*ler godt*

Og linken til hotornot har du selvsagt IKKE fått? Skrytepave og luring, den der. Sikkert en 16 år gammel guttunge som kjeder seg... *gjesper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg er en luring :)

rufsetufsa er bare sjalu, hun vil så gjerne treffe Dols vakreste mann :)

Det har jeg skjønt. Hun er nå en av dols mest frittalende så hun er sikkert ett interessant objekt! Synd hun ikke bor her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bøller seg inn i tråden*

Du er litt av en lurepikk, du Tilt! Erter opp jentene her med masse forventninger og greier for deretter å pingle ut?! *s*

Godt du kom! *smiler*

Kanskje DU kan lure til deg et bilde av sniken... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*bøller seg inn i tråden*

Du er litt av en lurepikk, du Tilt! Erter opp jentene her med masse forventninger og greier for deretter å pingle ut?! *s*

Tigertrollet, og jeg som fikk så skryt av deg for å ha tippet riktig alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Og linken til hotornot har du selvsagt IKKE fått? Skrytepave og luring, den der. Sikkert en 16 år gammel guttunge som kjeder seg... *gjesper*

Hmmm, kanskje det. Men da kommer han iallefall ikke inn på Ricks. Og hva skal han med en gammel kjerring som meg? Spør jeg meg. Nei, best å holde seg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakke kan du alltid gjøre. Jeg har vært med på ganske mye vilt, så her er alle muligheter åpne. Kanskje vi tre kunne ha en... ja du vet. Men det er vel ikke slå kjekt for deg med to mannfolk og meg?

En ide, du kan ta med sambis og jeg gubben så kan vi bytte! Det var vel lurt. Gå hem, eg e en luring.

Tror du kommer dårlig ut i det byttet, gitt... Med mindre du liker gutter på 16 år? *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Tigertrollet, og jeg som fikk så skryt av deg for å ha tippet riktig alder :)

Å faen..*mumlemumle*

Du er nok dols søteste altså selv om du er en lurepikk..*smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Tror du kommer dårlig ut i det byttet, gitt... Med mindre du liker gutter på 16 år? *flirer*

Nei fyda, sønnen min er 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, kanskje det. Men da kommer han iallefall ikke inn på Ricks. Og hva skal han med en gammel kjerring som meg? Spør jeg meg. Nei, best å holde seg hjemme.

Det er jo derfor han bakker ut. Fordi han vet at han ikke er den han utgir seg for å være.

Og etter å ha skrytt på seg at han er dols peneste mann, kan han aldri treffe noen dolere. Det burde han tenkt på litt før. ENeste mulighet han har nå, er å skifte nick... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kommer dårlig ut i det byttet, gitt... Med mindre du liker gutter på 16 år? *flirer*

Hva er det jeg gjør og sier som gjør at alle skal ha bilde av meg? Hva med bilde av dere andre?

16 åringer holder jo godt og lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...