Gå til innhold

Jeg vet ikke hva som skjer med meg?

Gjest Uten nick i dag. For skamfull.

Anbefalte innlegg

Gjest Uten nick i dag. For skamfull.

Hei.

Jeg er blitt tidligere misbrukt.

Jeg er for tiden i en slags utmattelsesdepersjon ( kaller psykiateren min det )

I de siste dagene har jeg vært veldig opptatt av å psyke meg ned , og i helgen har jeg gjort meg to avtaler med to forskjellige gutter, kjøpt inn kondomer, som en slags selvskading. Disse guttene vet ingenting.( om misbruket, men vet om at vi har "planlagt" sex ) Og har heller ikke sagt noe til behandleren min om dette. Jeg tør ikke.

Jeg gjør dette kun for å straffe meg selv. For jeg gråter etter hvert samleie ( gjorde i alle fall når jeg hadde kjæreste ) .

Vonde minner.

Hva skjer med meg? Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?

Jeg vil dø på en måte. Men jeg vet ikke... jeg vil jo leve, men vet ikke om jeg orker å overleve...

Noen råd?

Unnskyld for at jeg er til bry.

Uten nick nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107232-jeg-vet-ikke-hva-som-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Om å gråte etter å ha hatt samleie. Ikke utsett deg for noe som gjør deg trist. Det er dumt. Jeg hadde en forståelses full kjæreste og han fikk meg til å slappe av. Så ble det mye bedre til slutt. Å ha samleie for å skade seg selv er ikke så lurt. Håper det blir bedre etter hvert. hadde jeg vært deg så har jeg villa tatt det opp med behandleren min.

lykke til

klem

Gjest Uten nick i dag

Hei!

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Om å gråte etter å ha hatt samleie. Ikke utsett deg for noe som gjør deg trist. Det er dumt. Jeg hadde en forståelses full kjæreste og han fikk meg til å slappe av. Så ble det mye bedre til slutt. Å ha samleie for å skade seg selv er ikke så lurt. Håper det blir bedre etter hvert. hadde jeg vært deg så har jeg villa tatt det opp med behandleren min.

lykke til

klem

Jeg klarer ikke si dette til behandleren min. Jeg er for skamfull.

Jeg gjør det i selvskadingsform. Jeg har drevet med kutting og har hatt anoreksi. Nå er dette skjedd...

Jeg er redd...

Og tankene om at jeg skal "holde ut til søndag" er tilstede, så kommer jeg til å gå på en smell...

var hos behandler i dag, hun så at noe var galt og skal ringe meg i morgen formiddag. Da er gutten gått for dagen også.

Jeg føler meg ussel og skitten...

*gråter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...