Gå til innhold

Vedtak om blå resept


Gjest siwidi

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål om vedtak man får fra trygdekontoret ang, medisiner som ikke er for kronisk sykdom, men som er så dyre eller spesielle at man får vedtak om at man kan hente ut medisinene på blå resept. I mitt tilfelle gjelder det medisiner til bruk for prøverørsbehandling.

Jeg fikk mitt vedtak for en tid siden og de på apoteket sier at dette vedtaket gjelder for all fremtid. Andre jeg har snakket med sier at deres vedtak er tidsbegrenset til et år eller et halvt år. Har reglene på dette blitt endret? Når skjedde i så fall det?

På forhånd takk for hjelpen.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et spørsmål om vedtak man får fra trygdekontoret ang, medisiner som ikke er for kronisk sykdom, men som er så dyre eller spesielle at man får vedtak om at man kan hente ut medisinene på blå resept. I mitt tilfelle gjelder det medisiner til bruk for prøverørsbehandling.

Jeg fikk mitt vedtak for en tid siden og de på apoteket sier at dette vedtaket gjelder for all fremtid. Andre jeg har snakket med sier at deres vedtak er tidsbegrenset til et år eller et halvt år. Har reglene på dette blitt endret? Når skjedde i så fall det?

På forhånd takk for hjelpen.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...