tse Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Jeg fikk operert inn silikon i 1987. De ble sten harde - og etter hvert - i 1992 - fikk jeg foretatt en "skvising" - dvs legen tar spenntak og klemmer til...... for å løsne det hele. Jeg ble skikkelig dårlig og kvalm i flere dager. Jeg valgte å fjerne protesene et par år senere, da jeg ble litt redd, fordi jeg konstant var syk eller dårlig form på en eller annen måte. Vel - det jeg lurer på, er noe i min journal, og lurer på om noen kan ha forstått bedre enn meg: Hva betyr KONTRAINDIKSJON, og BETYDELIG SUBCUTANT FETTVEV. og også FULL KAPSELECTOMI? Takknemlig om noen har svar. 0 Siter
lenna1365380546 Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Kontraindikasjon betyr at det er noe bestemt man ikke kan gjøre. Betydelig subcutant fettvev betyr bare at det er mye fett i underhuden tror jeg. Full kapselectomi betyr at hele kapselen er tatt ut i en operasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.