Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 17 år som er bekymret for min egen helse. Jeg har hatt kronisk hoste siden desember/januar. Har vært til lege og hømopat, og etter hømopatmedisinen ble det bedre, men så pådro jeg meg en kraftig forkjølelse, og dermed var jeg tilbake til start. Men dette er ikke min egentlige bekymring. natt til tirsdag (lørdag nå) våknet jeg av at jeg blødde neseblod. Jeg kan ikke huske at jeg har blødd neseblod noen gang i mitt liv, kanskje et par ganger som barn, så jeg ble selvsagt litt bekymret, men brydde meg ikke mer om det. I går kveld begynte jeg å utvikle en hodepine, som har blitt mye verre i dag. når jeg beveger på hodet, eller hoster, blir det ennå mer intenst. Jeg tilbragte et par timer foran dataen i går, så det kan ha sammenheng med det, men jeg har ikke opplevd dette tidligere. Faren min har hatt både hjerneblødning og svulst på hjernen, så jeg er veldig bekymret. Må også legge til at jeg har aldri vært plaget av hodepine, har så og si aldri hatt det før. Jeg er veldig aktiv, går grunnkurs på danselinje. Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107328-hodepine-og-neseblod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...