Gå til innhold

Damer, hjelp oss nå. En tabbe er gjort og må rettes opp

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Selv er jeg for gammel til å gjøre en slik tabbe, men en mye yngre jypling og kompis har gjort følgende:

Han fant ei (visstnok) attaktiv dame på byen i går som han hengte seg opp i og venninna hennes var med ut. Veninna var litt rund og kompisen litt bedugget. Kompisen spurte om veninna var gravid. Det var hun ikke ! Den attraktive ble da sur på venninnas vegne og kompisen falt i unåde.

Hvordan rettes slikt opp ?

Jeg mener det er døden og kan ikke rettes opp. Han har driti på draget.

Noen råd til den forelskede, men avviste ?

Gjest Melony
Skrevet

Det eneste han kan gjøre er vel å beklage og prøve å få henne til å skjønne at han "egentlig" ikke er sånn..

(Selvom han kanskje er det, i og med at han sa det?) :)

Som du seier, bæsja han virkelig på leggen,ja.. Men er han oppriktig interrestert i dama burde han bare prøve å snu intrykket.

Visste du forresten at det skal ett dårlig inntrykk til for å ødelegge et bra førsteintrykk, mens det må syv gode inntrygg til for å rette opp et dårlig førteintrykk..

Skrevet

Vel, hvis jeg skulle blitt sur hver gang noen spurt om jeg var gravid, ville sjelden smilt.

Dama må jo ha såpass selvinnsikt at hun veit hun har pudding, og bør ikke blir fornærmet på sånn.

Man har da speil eller hva?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hadde noen sagt noe slikt til min venninne hadde jeg konkludert (med rette) at gutten var en idiot.

Gjest Har mage selv
Skrevet

Vel, hvis jeg skulle blitt sur hver gang noen spurt om jeg var gravid, ville sjelden smilt.

Dama må jo ha såpass selvinnsikt at hun veit hun har pudding, og bør ikke blir fornærmet på sånn.

Jeg synes ikke at gutter bør forvente at damer skal tåle å bli spurt om de er gravide.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det eneste han kan gjøre er vel å beklage og prøve å få henne til å skjønne at han "egentlig" ikke er sånn..

(Selvom han kanskje er det, i og med at han sa det?) :)

Som du seier, bæsja han virkelig på leggen,ja.. Men er han oppriktig interrestert i dama burde han bare prøve å snu intrykket.

Visste du forresten at det skal ett dårlig inntrykk til for å ødelegge et bra førsteintrykk, mens det må syv gode inntrygg til for å rette opp et dårlig førteintrykk..

Jeg råda han til å ta en lite pause, og ta kontakt og unnskylde med at alkoholen svekka dømmekrafta.

Mer kan jeg ikke.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvis alle var så robuste.

Men hun blir støtt på venninnas vegne er ikke kvinnesirkelen sluttet ?

Jeg har alltid trodd at man må behandle vennindene med respekt hvis man skal få snøret noenlunde i bånn på by'n ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hadde noen sagt noe slikt til min venninne hadde jeg konkludert (med rette) at gutten var en idiot.

Nettopp det tror jeg også.

Full = idiot ?

Skrevet

Jeg synes ikke at gutter bør forvente at damer skal tåle å bli spurt om de er gravide.

Men det syns jeg. Har man mage, så har man mage. Og da kan man velge å sjule den, eller å gå i klær som viser den. Og hvis man velger å gå i klær som viser at man har mage, så hvorfor skal ikke folk kunne spørre om man er gravid?

Skal man aldri kunne spørre folk om de er gravide? Hvor går grensa?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke jeg heller.

Men hvis de er gravide er de så blide at.

Gjest papirtiger
Skrevet

Full = idiot ?

Nei, alkohol forsterker gjerne visse trekk. En edruelig idiot blir desto mer idiot i fylla.

Skrevet

Full = idiot ?

Full = løsmunnet

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Full = løsmunnet

Det stemmer nok.

Gjest papirtiger
Skrevet

Men det syns jeg. Har man mage, så har man mage. Og da kan man velge å sjule den, eller å gå i klær som viser den. Og hvis man velger å gå i klær som viser at man har mage, så hvorfor skal ikke folk kunne spørre om man er gravid?

Jeg synes ikke det er noe naturlig å spørre noen om de er gravide. Om de er gravide, og vil at folk skal vite det, så sier de vel det selv?

Får være grenser på hvor nysgjerrig man skal være.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Uff ja.

Å kle seg etter forholda.

Men som gammel gentleman spør jeg aldri om sånt før jeg er sikker på at en lykkelig sammenheng er dokumentert.

Skrevet

Det stemmer nok.

Fulle folk forteller sannheten uten filter.

Skrevet

Uff ja.

Å kle seg etter forholda.

Men som gammel gentleman spør jeg aldri om sånt før jeg er sikker på at en lykkelig sammenheng er dokumentert.

En annen ting, som jeg ikke tenkte over før nå nettopp, er at dette faktisk var ute på byen... Er man gravid går man ikke ut på byen...

Såh, fy skamme seg på kameraten din!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe naturlig å spørre noen om de er gravide. Om de er gravide, og vil at folk skal vite det, så sier de vel det selv?

Får være grenser på hvor nysgjerrig man skal være.

Sjøl så skjønte jeg tidlig at det kunne medføre sosiale problemer å ta feil, så jeg installerte et filter for det også, før det filteret som forhindrer enhver kommentar til en kvinnes figur, som egentlig burde være det eneste.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

En annen ting, som jeg ikke tenkte over før nå nettopp, er at dette faktisk var ute på byen... Er man gravid går man ikke ut på byen...

Såh, fy skamme seg på kameraten din!

Å fytterakker'n det tenkte jeg ikke på.

Men jeg reddes av min første regel.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Fulle folk forteller sannheten uten filter.

Samme som barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...