Gå til innhold

Hva er deres drømmers reisemål?

Anbefalte innlegg

Gjest Reiselysten
Skrevet

Hvis dere kunne reise hvor som helst i verden, hvor ville dere dra?

Min drøm nr 1 er å se Egypt og Pyramidene. Dernest Inka-byen Macchu Picchu i Peru, og Påskeøya (Chile).

Noen flere med eksotiske drømmer, eller foretrekker dere vanlige sydenturer og storbyferie?

Gjest Rusle
Skrevet

Østen er et sted jeg alltid har hatt lyst til å besøke. Australia og Sør Amerika. Nei, nå blir jeg visst sittende å ramse opp over halve jordkloden ;-)

Sydenturer frister ikke lengre.

Skrevet

Jeg drømmer om tur til Island, og Egypt. I den rekkefølgen.

Sydenturer er ikke noe for meg.

tigertrollet
Skrevet

La Réunion, Bali og Lofoten ihvertfall:-)

Kizza1365380506
Skrevet

Skal til Kreta i sommer, det er ungenes drømmeferie. Selv drømmer jeg om å reise på Hurtigruta. Så vil jeg gjerne til Australia, Pyramidene, Bali, Paris, Roma, Firentze og en hel haug andre storbyer.

Skrevet

Usa på kryss og tvers i bil på tre månader.

Australia rundt.

Afrika på langs.

Asia på tvers.

Den transsibirske jernbanen heile vegen.

Gjest Stjernemor
Skrevet

Egypt og Pyramidene her også!

Island for å bade i den Blå Lagune.

Safari i Afrika.

Kjøre bil tvers over USA. Er det den som heter Route 66?

Nepal.

Skrevet

Jeg er banal og har lyst på en tur til Praha snart.

Øllen koster 4 kroner pr. øl, damene er fine, maten er billig og alt er trivsel der. Etter hva jeg hører :)

Skrevet

Jeg har reist endel og har vært:

i Egypt, reist gjennom hele landet fra Cairo og ned til Aswan.. ANBEFALES sterkt!! Ta en felukka båt oppover Nilen, og overnatt på dekk med andre backpackere. Se templer og få fantastiske historier.. Jeg ble kjempefasinert av landet og dets historie!

Peru,-- også flott- ta en to dagers trekkingtur og gå til macchu Pichu. Du overnatter i små telt og starter å gå kl. 05.00 om morgenen for å rekke soloppgang over M.P

Venezuela, Vi var på øya Isla Margarita og tok en tur til fastlandet.- dro inn i jungelen,. og kjørte med speedbåt et par timer..Vi overnattet i hytter. På omrpdet var det en tam maursluker, apekatter og papekøyer

Vi badet blant krokodiller(så ingen, men hørte de om natten) og fisket piraya. Besøk hos indianerene var også ok.. padling tidlig om morgenen og høre fuglelivet var idyllisk.. Denne jungelturen var det beste med hele Venezuela.

Neste reisemål blir Colombia,-men vi ønsker også å oppleve Australia i et par tre mnd,- og også Argentina og Chile..

Gjest Masahiro
Skrevet

Tilbake til USA!!! Har vært der flere ganger, men har fortsatt mye igjen jeg vil se!! Har egentlig aldri interessert meg stort for landet før jeg var der første gang i 1996 - ble hel-frelst!! Vil tilbake til San Fransisco, Grand Canyon.... Key West.... New Orleans.............sukk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...