Gå til innhold

Sort kjole i sommer-bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dandèr og knyt et rødt, langfrynset sjal rundt livet (lavt om hoftene), eller om skuldrene. Match med lebestift og gjerne veske i samme rødfarge. Unngå røde sko, bruk sorte.

Da blir du så fin og "dramatisk" så, uten den sorte "begravelses-looken" :-)

Jeg har gått i sort kjole i sommerbryllup to ganger, og jeg har ikke fått annet enn komplimenter :o)

Det kommer kanskje også an på de du skal i bryllup til. De jeg var til er ganske "frie" folk som ikke er så nøye på fargekoder, da.

Vil du forsikre deg helt, så snakker du med bruden og hører hennes mening :o)

Annonse

Gjest Melony

Jeg hadde ikke brukt det selv men så er jeg glad i farger da. Bruker sort om vinteren.

Men om det er en fin kjole så hvorfor ikke. Hvorfor skal du bruke gjerne tusen kroner på en ny når du har en fin en.

Takk for veldig gode råd!

Da stoler jeg på dere, og fyrer løs med sort kjole:)

Den er til knærne og med stropper (men ikke dristig)

Kizza1365380506

Takk for veldig gode råd!

Da stoler jeg på dere, og fyrer løs med sort kjole:)

Den er til knærne og med stropper (men ikke dristig)

Fint, ta på deg ett nydelig sjal, f.eks. ett lyst ett, og matchende veske og skol så blir du super.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...