Gå til innhold

Tornefuglene

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Ja men det er jo ingen hemmelighet. Det visste vi jo bare noen få år etter at han spilte inn tornefuglene.

:o)

Skrevet

Dette må vel vera den minst overraskande nyheten sidan George Michael kom ut av skapet... :-)

Gjest Eizoze
Skrevet

Dette må vel vera den minst overraskande nyheten sidan George Michael kom ut av skapet... :-)

Ikke alle som er like fordomsfulle.

Skrevet

Ikke alle som er like fordomsfulle.

Meinte du med dette at eg er fordomsfull fordi eg påpeikte at dette ikkje var noko overrasking? Hallo?

Gjest Eizoze
Skrevet

Meinte du med dette at eg er fordomsfull fordi eg påpeikte at dette ikkje var noko overrasking? Hallo?

Ja, det går på at du bås-setter mennesker basert på utseende.

Skrevet

Neida, eg og dei fleste andre har tenkt mitt basert på kva som er skrive i media om desse folka. Det har ingenting med utsjånad å gjera, og eg er tilhengjar av at alle homofile kjem ut av skapet så snart dei er sikre på si eiga legning. Spesielt når dei er berømte. Det gjer kvardagen lettare for mange homofile når det blir ålment akseptert å vera homofil.

For å vera ærleg synst eg du verka "skuffa" i hovudinnlegget, og gjev uttrykk for større fordomar på det viset. Det var kanskje ikkje tilsikta, men likevel...

Skrevet

Dette har jo vært kjent i massevis av år da.

Skrevet

*LOL*

Dette må definitivt være det mest graverende eksempelet på "übertolkning" jeg noen gang har lest!

:loller videre:

Gjest Eizoze
Skrevet

Neida, eg og dei fleste andre har tenkt mitt basert på kva som er skrive i media om desse folka. Det har ingenting med utsjånad å gjera, og eg er tilhengjar av at alle homofile kjem ut av skapet så snart dei er sikre på si eiga legning. Spesielt når dei er berømte. Det gjer kvardagen lettare for mange homofile når det blir ålment akseptert å vera homofil.

For å vera ærleg synst eg du verka "skuffa" i hovudinnlegget, og gjev uttrykk for større fordomar på det viset. Det var kanskje ikkje tilsikta, men likevel...

Så du har "tenkt ditt", men eier ikke fordommer, neida.

Skrevet

*ler* Du er morsom :o)

Kizza1365380506
Skrevet

*lol*

Denne gangen er det du som er helt på jordet!

Skrevet

Forstår ikkje kvar du hentar "fordommane" frå.

Elles så er da dette gammalt nytt.

Gjest Eizoze
Skrevet

*ler* Du er morsom :o)

Liker ikke skinnhellighet.

Gjest Eizoze
Skrevet

*lol*

Denne gangen er det du som er helt på jordet!

Les hva mannen skriver. Oser av fordommer og forutintatthet.

Kizza1365380506
Skrevet

Les hva mannen skriver. Oser av fordommer og forutintatthet.

Kanskje jeg la en annen menig i innleggene fordi det er så gammelt nytt. Men jeg ser ærlig talt ikke noe galt i det han skriver.

Enlighten me!

Skrevet

Kvifor skreiv _du_ innlegget? For å uttrykke skuffelse for at ein oppegåande og pen skodespelar har stadfesta det alle har visst heile tida: at han er homofil? Dersom ikkje, så fortel meg kvifor.

Fei for di eiga dør, menneske.

Gjest gammelt Nytttt
Skrevet

Kjempegammelt nytt,mange år siden jeg leste at han var homse og bodde sammen med denne mannen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...