Gå til innhold

Snufs...katten min døde i dag :(

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Katten min, Fredrik Langobard, ble angrepet av noen hunder i dag, og måtte avlives. Han bodde hos mine foreldre så jeg har ikke sett han siden påske...

Føler meg så ensom, kjæresten og vennene mine er på ferie... Føler for litt trøst..

Hadde jeg møtt de hundene hadde jeg gitt de et realt spark tror jeg. Hater hunder som går uten bånd!!!

Gjest selje
Skrevet

Ojda, så fælt for katten og trist for deg! Drittbikjer! Løse hunder er det verste jeg veit!

Stakkars tiger'n!

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har ikke fått gitt bort alle nøstene mine enda - du slulle vel ikke bo i midt-norge?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det var trist, løse katter lever et farlig liv.

Skrevet

Kjempetrist for deg... *trøster*

Litt usaklig kanskje, men hva slags hund var det?

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjempetrist for deg... *trøster*

Litt usaklig kanskje, men hva slags hund var det?

Blandingshund. Vel, om eieren melder seg til Kennelen kommer han til å møte en sint katteeier. Eventuelt så blir hunden avlivet.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har ikke fått gitt bort alle nøstene mine enda - du slulle vel ikke bo i midt-norge?

Nord-Norge. Men jeg tror ikke at foreldrene mine vil ha en ny katt, ikke etter hva som skjedde i dag.

Kizza1365380506
Skrevet

Å jeg er så enig med deg. Helsikes hunde eiere.

Hadde min katt dødd sånn,ja jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.

Trøsteklem fra...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nord-Norge. Men jeg tror ikke at foreldrene mine vil ha en ny katt, ikke etter hva som skjedde i dag.

Joda - hvis jeg sender bilde av sjarmtrollene sier de jaaa:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Blandingshund. Vel, om eieren melder seg til Kennelen kommer han til å møte en sint katteeier. Eventuelt så blir hunden avlivet.

Hevn ?

Skrevet

Huff, dette er marerittet når man ha katt. Angrepet og så ille skader at den må avlives :-(

Gjest papirtiger
Skrevet

Hevn ?

Løse hunder som angriper katter kan like gjerne dø.

Gjest papirtiger
Skrevet

Huff, dette er marerittet når man ha katt. Angrepet og så ille skader at den må avlives :-(

Huff ja.. Prøver å tenke at det var beste, han hadde det vondt...men sukk...det er så vanskelig :(

Kommer til å være så tomt uten han..

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Løse hunder som angriper katter kan like gjerne dø.

Katter har dessverre et kroppspråk og adferd som trigger hunder. Når katten stikker, våkner jaktinstinktet.

Kattene våre drepte alt som fantes av fugleunger i området. Med sine skarpe sanser, spenstige fysikk og observasjonsevne er de rene drapsmaskiner. Et liv er et liv. Vil du klandre katten for det ?

På det grunnlaget skal vel ikke katter gå løse ?

Gjest papirtiger
Skrevet

Katter har dessverre et kroppspråk og adferd som trigger hunder. Når katten stikker, våkner jaktinstinktet.

Kattene våre drepte alt som fantes av fugleunger i området. Med sine skarpe sanser, spenstige fysikk og observasjonsevne er de rene drapsmaskiner. Et liv er et liv. Vil du klandre katten for det ?

På det grunnlaget skal vel ikke katter gå løse ?

Jeg har absolutt ingen interesse av å diskutere med deg. Katten min ble drept, det gjør vondt.

Så ikke skriv et ord mer, jeg vil ikke høre.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har absolutt ingen interesse av å diskutere med deg. Katten min ble drept, det gjør vondt.

Så ikke skriv et ord mer, jeg vil ikke høre.

Beklager.

Men jeg syns bare ditt ønske om å skade hundene var litt urasjonelt.

Skrevet

Hvorfor skal hundeeierne ha bikkjene i bånd når du ikke har bånd på katta di?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvorfor skal hundeeierne ha bikkjene i bånd når du ikke har bånd på katta di?

Fordi det er en lov som sier det? Enkelt og greit.

Skrevet

Fordi det er en lov som sier det? Enkelt og greit.

Er du tett eller? Har du prøvd å gå tur med ei bikkje som plutselig får øye på en løs katt? Har du fått riper i lakken på bilen din pga løse katter? Har du måttet plukke kattemøkk ut av sandkassen til ungene?

Hold kattejævlene i bånd, slik vi gjør med bikkjene våre. At du mener dette er OK fordi det ikke finnes en lov som sier at katter skal være i bånd sier jo litt om deg da.

Gjest papirtiger
Skrevet

Er du tett eller? Har du prøvd å gå tur med ei bikkje som plutselig får øye på en løs katt? Har du fått riper i lakken på bilen din pga løse katter? Har du måttet plukke kattemøkk ut av sandkassen til ungene?

Hold kattejævlene i bånd, slik vi gjør med bikkjene våre. At du mener dette er OK fordi det ikke finnes en lov som sier at katter skal være i bånd sier jo litt om deg da.

Tror det innlegget der sier mer enn nok om deg også. Så takk for diskusjonen, den var alt annet enn givende, morsom eller underholdende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...