Bassisten Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Ser slik ut... :-) Var det bra? Har ikkje sett det sjølv. 0 Siter
Sissle Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Skrevet 2. juni 2003 Ser slik ut... :-) Var det bra? Har ikkje sett det sjølv. hihi.. så bare bakhodet første gang, men vi var begge overbevist om at det var deg.. :-D Neste gang så vi faktisk fjeset også, og da var helt sikre *s* Du var veldig fin *klem* 0 Siter
Anki Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Ser slik ut... :-) Var det bra? Har ikkje sett det sjølv. på TV? I hvilken anledning? 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 på TV? I hvilken anledning? Ingenting å snakke om :-) 0 Siter
Gjest annette Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 hihi.. så bare bakhodet første gang, men vi var begge overbevist om at det var deg.. :-D Neste gang så vi faktisk fjeset også, og da var helt sikre *s* Du var veldig fin *klem* Jeg så deg jeg også,men tenkte:det kan da ikke være han på Tv,men da er det bekreftet at det var deg :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Jeg så deg jeg også,men tenkte:det kan da ikke være han på Tv,men da er det bekreftet at det var deg :-) Kvifor skulle ikkje det gå an? :-) 0 Siter
Gjest annette Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Kvifor skulle ikkje det gå an? :-) Fordi jeg bare har sett deg i rl en gang,og det er noen år sia,og på bilde,og da e_r det vanskelig å se om det virkelig var deg,men som sagt;da var det bekreftet:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.