Gå til innhold

Fargevalg i interiøret

Anbefalte innlegg

Gjest helt vanlig hvit
Skrevet

Jeg har lenge lest alle innleggene der det blir diskutert hvitmaling av vegger. Helt utrolig hvor mange "hvite" farger det finnes, og jeg må nesten le litt av diskusjonene.

Vi har nemlig helt "vanlig" hvit på stua, ja faktisk i alle rom. Den er ikke blandet med noe som helst, altså helt vanlig hvit.

Men, når jeg får besøk, så er den store gjettekonkurransen i gang. Hvilken hvitfarge er det jeg har på veggene?

Antikk? Cafe Latte? Elfenben? Osv osv. Selv sier jeg at jeg ikke husker hva den heter :o) og som regel konkluderer de med en eller annen, som regel av de overnevnte, og bedyrer at den er: Lekker, altså!

Derfor har jeg ikke så mye å legge til i diskusjonen, ville bare nevne det, liksom :o)

Og kanskje le litt :o)

Hilsen meg med helt vanlig hvitt!

Skrevet

Vanleg kvit kan vera ok... men den er ofte FOR kvit. Har malt med vanleg kvit sjølv ein gong, og det vart for mykje - for min smak.

Gjest helt vanlig hvit
Skrevet

Vanleg kvit kan vera ok... men den er ofte FOR kvit. Har malt med vanleg kvit sjølv ein gong, og det vart for mykje - for min smak.

Men hvorfor kan ingen egentlig si hva jeg har på veggene? Alle bare antar at det ikke er vanlig hvitt!

Det erikke det at jeg ikke liker alle de andre hvitfargene når jeg ser de side om side, men øyet kan ikke se forskjell i en vanlig stue. Da tar veggfargene opp farger fra resten av interiøret også.

Jaja, jeg ble bare litt "inspirert" av alle de "hvite" innleggene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...