Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Blir alltid sulten når klokka nærmer seg 12 om kvelden.. uff....uff........... men det smaker godt. 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Enig med deg at nattmat er godt - pleier alltid å spise noe når jeg har vært på byen o.l. Er du slik hver dag/natt bør du jo evnt. vurdere å legge om matvanene. SPise litt mer tidligere slik at du ikke blir så sulten/sugen senere. Men har du ikke problem med vekten e.l. så kan du jo gi faen og spise i vei og. 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Enig med deg at nattmat er godt - pleier alltid å spise noe når jeg har vært på byen o.l. Er du slik hver dag/natt bør du jo evnt. vurdere å legge om matvanene. SPise litt mer tidligere slik at du ikke blir så sulten/sugen senere. Men har du ikke problem med vekten e.l. så kan du jo gi faen og spise i vei og. Har ikke problem med vekten nå, men det har bare blitt sånn. Problemene kommer vel etterhvert tenker jeg. 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Har ikke problem med vekten nå, men det har bare blitt sånn. Problemene kommer vel etterhvert tenker jeg. Man sier jo at flere små måltider er bra - så du er jo kanskje ikke helt ute og kjører. Kommer jo an på hvor lenge du legger deg etter å ha spist selvsagt , og hva du spiser. Hva er favorittnattmaten? 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Man sier jo at flere små måltider er bra - så du er jo kanskje ikke helt ute og kjører. Kommer jo an på hvor lenge du legger deg etter å ha spist selvsagt , og hva du spiser. Hva er favorittnattmaten? Som regel ei deilig osteskive, eller nesten hva som helst. (altspisende) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Ta et råd: spis en skive grovbrød med geitost. Nærmere det ideelle kommer du ikke tror jeg. Men ikke mer enn en. 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Ta et råd: spis en skive grovbrød med geitost. Nærmere det ideelle kommer du ikke tror jeg. Men ikke mer enn en. Jo det er godt og så litt kaviar på toppen. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jo det er godt og så litt kaviar på toppen. Måtte vi ta opp dette nå ? *magen rumler* 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Måtte vi ta opp dette nå ? *magen rumler* Ikke min for den har akkurat fått påfyll. 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Som regel ei deilig osteskive, eller nesten hva som helst. (altspisende) Næmmen kjære deg - en skive med ost er da ikke skikkelig nattmat !!!!???? 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Næmmen kjære deg - en skive med ost er da ikke skikkelig nattmat !!!!???? hVa er SkIkkelig nattmat????????????????????????????????????? 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 hVa er SkIkkelig nattmat????????????????????????????????????? Junkfood !! I mine yngre dager var det bakt potet - så var det kebab en stund. Nå mekker jeg vel mest noe hjemme ..... koteletter , bacon , makaroni med masse ost i , ostesmørbrød - feks. 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Junkfood !! I mine yngre dager var det bakt potet - så var det kebab en stund. Nå mekker jeg vel mest noe hjemme ..... koteletter , bacon , makaroni med masse ost i , ostesmørbrød - feks. Fanken nå ble jeg sulten igjen. 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Fanken nå ble jeg sulten igjen. Lag noe til meg og da !! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.