Gå til innhold

Harrytesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dommen:

Du fikk 22 av totalt 74 poeng

(Joda. Du er harry, men helst når du tror folk ikke ser deg. Av og til klarer du imidlertid ikke å styre deg.)

Skrevet

Skapharry

du fikk 27 av totalt 74 poeng

Joda. Du er harry, men helst når du tror folk ikke ser deg. Av og til klarer du imidlertid ikke å styre deg

Skrevet

Ingen overraskelse, jeg er : "Kjedelig. Du fikk totalt 20 av 74 poeng. Du er ikke det minste harry. Sikker på at du har vært ærlig ?"

Skrevet

Fikk det samme som deg, og det stemmer bra tror jeg.

Kan vel ikke noe for at jeg kommer fra tjukkeste Harryland vel? Der ingenting er mer status enn styla Volvo 740/240, Sierra Cosworth (jo større vinge jo bedre...), hvor folk går på fest i skinnvest med lomme til 96'en, og hvor ingen kimser om du kommer med sokker i sandalene til shorts, eller om du har hvite tennissokker i kloggene.

Huff, er det rat jeg er som jeg er? ;-)

Litt harry er jeg da fortsatt, siden BMW står øverst på lista over biler jeg kan tenke meg. Den må være relativt ny og i 5-serien. Stasjonsvogn er dessuten antiHarry. Ikke har jeg noen særlige ønsker om campingvogn heller.

Skrevet

Jeg fikk 71 poeng - du er megaharry - er du sikker på at du ikke bor i Sverige sto det som kommentar.

Skrevet

Skapharry

du fikk 29 av totalt 74 poeng

Joda. Du er harry, men helst når du tror folk ikke ser deg. Av og til klarer du imidlertid ikke å styre deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...