Siv Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg holder på å bli gal. Hadde en bihuleoperasjon for 11 dager siden og alt var smertefritt og jeg trengte ingen smertestillende før dag 6 og 7 samt dag 10 og i dag. Det verker sånn rundt tannrøttene oppe på venstre side spesielt rundt en jeksel som er rotfylt og hvor jeg vet at roten ligger veldig tett oppi bihulen. Nå har jeg tatt 2 paralgin forte og det hjelper ikke. Er det normalt med slike smerter etter en operasjon? Bør jeg tenke på å ta kontakt med en tannlege (tror mest at det er press fra bihulene mot noen tannnerver). Har ringt legen som gjorde operasjonen og skal til kontroll på torsdag, men det føles lenge til akkurat nå...Føler meg også nummen i kinnet der hvor bihulen er og rundt venstre øyet, samt at det "klør" litt i øret. Det var denne siden det ble romstert mest på. Jeg er ikke tett, har ikke feber eller puss fra nesen. Er det noen som har opplevd lignende eller kan gi meg gode råd? Ps! Har også lagt innlegget inn under almennmedisin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107527-intense-smerter-i-tennene-etter-bihuleoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.