AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har byttet tannlege kanskje 5 ganger. tannleger sier vidt forskjellige ting. Hvem skal jeg høre på? Tannlege 1 ba meg bruke elektrisk tannbørste på grunn av at jeg skulle være forsiktig med tannkjøttet. Tannlege 2 ba meg om å slutte å bruke elektrisk tannbørste, sa det skader tannkjøttet. Tannlege 3 oppdaget periodontitt sa jeg måtte bruke xl børster mellom tennene, så jeg har presset de største børster gjennom, de målte også lommene ganskestore hos meg og forsto de måtte kanskje bedøve meg ta det 1/4 om gange. . Den siste tannlegen sa at min perio- situasjon ikke var så ille lommene var små, bare skrapte overkjeven null problem nede og at jeg aldri trenger å presse gjennom store børster og at det ikke er bra å gjøre det heller. Så hva er egentlig best? Elektrisk eller vanlig tannbørste. Og er det med?periodontitt bra å bruke store børster og presse de gjennom? Eller ikke? Anonymkode: 21e1c...d01 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.