Zirine Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Dette må du begynne å spille vettu http://www.warblade.as/ 0 Siter
punkyB Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Må se på den hjemme ..... her skal man jo liksom jobbe vetdø....... *S* Holder på med wiper 3 - kul i helvete umulig å få alle brikkene ned. Døh - har du egentlig mye du skulle ha gjort i dag eller ? 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Skrevet 2. juni 2003 Må se på den hjemme ..... her skal man jo liksom jobbe vetdø....... *S* Holder på med wiper 3 - kul i helvete umulig å få alle brikkene ned. Døh - har du egentlig mye du skulle ha gjort i dag eller ? Nå har jeg kommet hjem .... Jeg var på jobb tidligere i dag, uten å jobbe noe - og det verste er at jeg gjorde jobben min Har besøk frem til fredag, så reiser jeg til Danmark. Blir der en ukes tid. Jeg skal se Norge-Danmark på en dansk bule 0 Siter
punkyB Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Nå har jeg kommet hjem .... Jeg var på jobb tidligere i dag, uten å jobbe noe - og det verste er at jeg gjorde jobben min Har besøk frem til fredag, så reiser jeg til Danmark. Blir der en ukes tid. Jeg skal se Norge-Danmark på en dansk bule Heldig du er da !!! Du burde jo sett om dere fikk billetter ..... like sannsynlig som om jeg vinner 10 mill i Lotto ... og sanns. er jeg en smule mer intr, i foppall enn du ..... MEN ..... jeg smiler og er fornøyd for det jeg ..... og nei det blir ikke noe særlig på meg - men det er jo sol og varmt ute og jeg kan ikke klage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.