Gå til innhold

Webmaster: Selvdestruktivitet

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bare si i fra

Har vært inne på et nettside som heter www.deppa.com, og jeg må si at i løpet av den siste tiden så har det vært en del selvdestruktive innlegg som er skrevet i dagboka der.

Synes derfor at det burde ha vært en helsepersonell eller en som hadde tilsyn over denne siden slik at destruktive innlegg ikke blir ståendes der

Dem som har laget siden har jo gjort en god jobb og vært flinke med siden, men likevel så ser jeg innlegg der inne som burde ha vært fjernet pga selvdestruktivitet slik som det skjer her på dol.

Ref. til destruktivt innlegg:

http://www.deppa.com/deppa.php?page=lesdagbok&brukernavn=lilleum&id=1596

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107558-webmaster-selvdestruktivitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et svar til favn og gemini

Hva har deppa.com å gjøre med doktoronline.no ???

Deppa.com har ingenting å gjøre med dol bortsett fra at det har vært noen av brukerne her inne som har lagt ut en link til den nettsiden.

Jeg sier i fra her på grunn av at jeg har sett ei annen person si i fra om destruktive innlegg på den siden der tidligere her inne på dette dol.forumet.

Derfor sa jeg i fra her jeg også.Har ikke noe mer enn med det å gjøre bortsett fra at jeg kan tenke meg at noen av disse innleggene som blir skrevet der inne ikke er positivt og bra for andre folk som vanker inne på dette deppa.comforumet.

Deppa.com har ingenting å gjøre med dol bortsett fra at det har vært noen av brukerne her inne som har lagt ut en link til den nettsiden.

Jeg sier i fra her på grunn av at jeg har sett ei annen person si i fra om destruktive innlegg på den siden der tidligere her inne på dette dol.forumet.

Derfor sa jeg i fra her jeg også.Har ikke noe mer enn med det å gjøre bortsett fra at jeg kan tenke meg at noen av disse innleggene som blir skrevet der inne ikke er positivt og bra for andre folk som vanker inne på dette deppa.comforumet.

Det eneste du har oppnådd er en langt større nysgjerrighet hos en haug av dol-folk om hva dette deppa.com-stedet er for noe... Som kanskje trekker til seg de som burde holde seg vekk derfra...

Men - igjen - webmaster på dol må gjøre noe med innlegg på dol (evt. om henvisninger til deppa.com mm), de har null mulighet til å gjøre noe på et annet nettsted.

En slik henvendelse til webmaster som startet denne tråden hadde nok vært smartere å sende på mail, for å unngå å dra til seg unødig oppmerksomhet.

Gjest Et svar til Gemini

Det eneste du har oppnådd er en langt større nysgjerrighet hos en haug av dol-folk om hva dette deppa.com-stedet er for noe... Som kanskje trekker til seg de som burde holde seg vekk derfra...

Men - igjen - webmaster på dol må gjøre noe med innlegg på dol (evt. om henvisninger til deppa.com mm), de har null mulighet til å gjøre noe på et annet nettsted.

En slik henvendelse til webmaster som startet denne tråden hadde nok vært smartere å sende på mail, for å unngå å dra til seg unødig oppmerksomhet.

Ref. fra ditt innlegg:

"En slik henvendelse til webmaster som startet denne tråden hadde nok vært smartere å sende på mail, for å unngå å dra til seg unødig oppmerksomhet"

Etter ditt syn, så er jeg da jeg nok veldig tett i hodet og usmart da i dine øyne antakeligvis som ikke tenker så konstruktivt at jeg skulle sende en mail i stedet for å skrive inne på webmasterforumet

Men da kunne du heller ha skrevet at jeg heller kunne sende mail til webmaster med en gang og evt. skrive mailadressa ned til webmaster da. Ellers så kan jeg jo søke her på nettet da når det gjelder angående mailadressa.

Ha en fortreffelig dag, og kos deg en del i sola nå som det er så fint vær ute!

Annonse

Ref. fra ditt innlegg:

"En slik henvendelse til webmaster som startet denne tråden hadde nok vært smartere å sende på mail, for å unngå å dra til seg unødig oppmerksomhet"

Etter ditt syn, så er jeg da jeg nok veldig tett i hodet og usmart da i dine øyne antakeligvis som ikke tenker så konstruktivt at jeg skulle sende en mail i stedet for å skrive inne på webmasterforumet

Men da kunne du heller ha skrevet at jeg heller kunne sende mail til webmaster med en gang og evt. skrive mailadressa ned til webmaster da. Ellers så kan jeg jo søke her på nettet da når det gjelder angående mailadressa.

Ha en fortreffelig dag, og kos deg en del i sola nå som det er så fint vær ute!

mailadressen er omtrent det øfrste du møter når du går inn på "webmaster-forumet" her....

Enig med Gemini - jeg ble nysgjerrig - og MÅ inn der.....Nå går jeg dit.................................

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...