Gå til innhold

hvordan skal jeg takle det?

Anbefalte innlegg

fant ut for en stund siden at jeg ble utsatt for overgrep når jeg var mindre. ser bilder av det hele tia og veit ikke hvordan jeg skal takle det. jeg veit at det var en jeg kjenner som gjorde det for jeg var ikke redd første gangen han plukka meg opp. problemet er at jeg ikke veit hvem det er. jeg har fått medisiner mot bildene men begynner å huske mer og mer av det som skjedde. klarer ikke snakke med noen om det men har skrevet det ned og gitt det til psykiateren min. hun forstår at jeg ikke klarer og snakke om det men jeg føler likevel at hun forventer at jeg skla snakke om det.

noen som har noen råd til meg?

da hadde jeg blitt glad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107570-hvordan-skal-jeg-takle-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pomona

Du skal begynne med å ta et steg om gangen, en time om gangen,en dag om gangen. Det blir bedre, det lover jeg deg. Har selv gått igjennom prosessen, det er kjempetøft. Men, det er viktig å snakke om det som har skjedd. Bra at du har klart å skrive det ned, det er første steg på veien. Husk at du ikke hadde skyld i det som skjedde. Kanskje du må hente frem bildene og akseptere at de er der. Da blir de ikke så farlige- det er vonde minner, som kroppen husker. Jeg ønsker deg lykke til, sender mange styrkende tanker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...