Gå til innhold

Svangerskap utenfor livmor


somebody

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke symptomer man får ved svangerskap utenfor livmor? Hvor lang tid tar det før graviditeten dør av seg selv? Jeg har hatt mye stikninger på høyre side det siste døgnet. Det er kun på høyre side. Det sitter langt nede (10 cm under navlen). Er det noen som vet om dette er normalt eller bør jeg gå til lege. Jeg er i uke 7+1 og skal ikke til lege før om 14 dg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvilke symptomer man får ved svangerskap utenfor livmor? Hvor lang tid tar det før graviditeten dør av seg selv? Jeg har hatt mye stikninger på høyre side det siste døgnet. Det er kun på høyre side. Det sitter langt nede (10 cm under navlen). Er det noen som vet om dette er normalt eller bør jeg gå til lege. Jeg er i uke 7+1 og skal ikke til lege før om 14 dg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Symptom vid graviditet utanför livmodern är starka smärtor på ena eggledaren. Blödningar och allmän sjukdomskänsla är också vanligt. Lite stickningar och dragningar ut mot sidorna är inte ovanligt när man är gravid. Om smärtorna blir värre skall du kontakta doktor för en undersökning. Så länge som det inte gjör spesiellt ont kan du tryggt vänta och se om det inte försvinner av sig själv. Om smärtorna inte är varaktiga är det antagligen inte något farligt. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...